Η TUI γίνεται παγκόσμιος ηγέτης στις υπηρεσίες προορισμού

28-03-18 | TOUR OPERATORS

H TUI μπαίνει αποφασιστικά στην παγκόσμια αγορά υπηρεσιών στους τουριστικούς προορισμούς, μετά την εξαγορά των επιχειρήσεων Destination Management της Hotelbeds.

Ως αποτέλεσμα της εξαγοράς, η TUI διευρύνει σημαντικά την παγκόσμια παρουσία της και το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της ισπανικής θυγατρικής της, TUI Destination Services, η οποία προσφέρει εξατομικευμένες υπηρεσίες για δραστηριότητες αναψυχής στους τουριστικούς προορισμούς.

Η ισπανική TUI Destination Services θα έχει παρουσία με υποκαταστήματα και προσωπικό σε 48 χώρες, θα απασχολεί 9.000 εργαζομένους και θα δημιουργήσει πωλήσεις ύψους 700 εκατ. ευρώ. Η αξία της αποτιμάται σε 110 εκατ. ευρώ ενώ η TUI θα επιδιώξει τη σύναψη επιχειρησιακών συνεργειών.

Η παγκόσμια αγορά υπηρεσιών στους προορισμούς αποτιμάται σε 140 δισ. ευρώ και προσφέρει μεγάλες προοπτικές για την TUI. Αναπτύσσεται με ετήσιο ρυθμό 7%, μετρά 350.000 μικρο-παρόχους και είναι εξαιρετικά κατακερματισμένη και μερικώς μόνο ψηφιοποιημένη.

Ήδη, η TUI Destination Services οργανώνει 4,5 εκατ. εκδρομές ετησίως και θεωρείται ως ένας από τους 5 κορυφαίους παρόχους υπηρεσιών διαχείρισης προορισμού στον κόσμο.  Αναπτύσσει προγράμματα εκδρομών και υπηρεσιών στον προορισμό και τα συνοδεύει από δικό της προσωπικό. Έτσι, έχει σημαντικό έλεγχο στην διαφοροποίηση, αποκλειστικότητα και ποιότητα της προσφοράς της. 

Η TUI επιδιώκει να χρησιμοποιήσει καλύτερα το μέσο χρόνο των 4 μηνών που μεσολαβεί μεταξύ της κράτησης και της έναρξης του ταξιδίου, προκειμένου να διαμορφώσει εξατομικευμένες προσφορές στους προορισμούς.

Το τμήμα Destination Management της Hotelbeds Group είναι αυτή τη στιγμή ενεργό με 2.600 εργαζομένους σε 25 χώρες όπως η Ιταλία, η Κροατία, ο Μαυρίκιος, η Ν. Αφρική, η Αυστραλία, ο Καναδάς και Ασιατικές χώρες.

Εκτός από εκδρομές και μεταφορές, περιηγήσεις και δραστηριότητες όπως τα Segway tours,το τμήμα προσφέρει υπηρεσίες handling κρουαζιέρας στα λιμάνια.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι