Στο 29% ανέβασε το μερίδιό της στη γερμανική αγορά τουρ οπερείτορ η TUI, ξεπερνώντας τον στόχο του οργανισμού για 25%.
Το μερίδιο αυτό αντιπροσωπεύει τα brand TUI, 1-2-Fly, Airtours και L'tur καθώς και τις πωλήσεις μεμονωμένων αεροπορικών θέσεων μέσω του brand της TUI. Δεν περιλαμβάνεται σε αυτό η κρουαζιέρα και τα μεγέθη της TUIfly. Χωρίς την L'tur το μερίδιο του οργανισμού στη Γερμανία κατεβαίνει το 27%.
Η αύξηση αυτή οφείλεται στην αλλαγή των υπολογισμών της GfK, στους οποίους περιλαμβάνονται εκτός από τις κρατήσεις διακοπών σε συστήματα κρατήσεων και κρατήσεων από τα συστήματα midoffice των τουριστικών γραφείων.
Με αυτό τον τρόπο, σύμφωνα με την GfK, καταγράφονται καλύτερα οι άμεσες κρατήσεις στους τουρ οπερέιτορ. Επίσης προστέθηκαν και οι κρατήσεις από 500 επιπλέον τουριστικά γραφεία, έναντι 1.500 τις προηγούμενες περιόδους.
Πέρα από τις αλλαγές αυτές, η TUI κατάφερε την τελευταία 2ετία να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της στη Γερμανία χάρη στη διεύρυνση των προορισμών μακρινών αποστάσεων, με ηγετική θέση στις ΗΠΑ.
Στους κοντινούς προορισμούς, η διεύρυνση του τομέα low cost ήταν αξιοσημείωτη, ιδιαίτερα στο brand 1-2-Fly.
Στο μέλλον οι προσπάθειες του μάρκετινγκ να συνεχίσουν να εστιάζουν στα ξενοδοχεία ιδίων brand όπως τα TUI Blue, Sensimar, Robinson και Magic Life.