TUI: Ισχυρή αύξηση της ζήτησης για Ελλάδα το 2018- Τα αποτελέσματα α' 3μηνου

13-02-18 | TOUR OPERATORS

Ιδιαίτερα ισχυρή αύξηση στις κρατήσεις για Ελλάδα, Τουρκία και Κύπρο καταγράφει μέχρι στιγμής (έως και τις 4 Φεβρουαρίου) για το καλοκαίρι του 2018 η TUI, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του πρώτου 3μήνου (1η Οκτωβρίου έως 31 Δεκεμβρίου 2017).

Οι επιδόσεις αυτές βρίσκονται σε αντιστοιχία με τις προσδοκίες του οργανισμού, με τα έσοδα από τις αγορές-πηγές να παρουσιάζουν αύξηση 8% και τον αριθμό κρατήσεων κατά 6%. 

Μετά από 3 συνεχείς χρονιές διψήφιας ανάπτυξης εσόδων, ο τουρ οπερέιτορ στοχεύει φέτος σε αντίστοιχη αύξηση.

Τα έσοδα της χρονιάς ως τώρα, όπως καταγράφονται κατά το πρώτο 3μηνο, παρουσίασαν αύξηση 9,1% και ο αριθμός των πελατών κατά 4,4%.

Στο οικονομικό έτος που ολοκληρώθηκε, τα ξενοδοχεία, η κρουαζιέρα και οι υπηρεσίες προορισμού αντιπροσώπευσαν το 59% των βασικών κερδών του οργανισμού.

Όσον αφορά το 3μηνο, ο τομέας Ξενοδοχείων και Resort διπλασίασε σχεδόν τα αποτελέσματά του σε σχέση με πέρυσι, λόγω αυξημένων πληροτήτων και των καλύτερων τιμών στα ξενοδοχεία (μέσο έσοδο ανά κρεβάτι 65 ευρώ έναντι 63 ευρώ πέρυσι, μέση πληρότητα 75,1% έναντι 72,6% πέρυσι).

Η κρουαζιέρα συνέχισε ανοδικά με αύξηση 33,5% στα κέρδη προ φόρων, στα 37,5 εκατ. ευρώ έναντι 28,1 εκατ. ευρώ πέρυσι, και με υψηλές πληρότητες που ξεκινούν από 75,5% στην Hapag-Lloyd Cruises και φθάνουν στο 101% στην Marella Cruises.

Οι υπηρεσίες προορισμού είχαν αύξηση αφίξεων πελατών 3% και εκδρομών κατά 2% με έσοδα προ φόρων της τάξης του 4,4%.

Επιπλέον, η TUI συνεχίζει να επενδύει στην ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της καθώς, σύμφωνα με τον CEO, Fritz Joussen, τη βοηθά να αναβαθμίσει την αποτελεσματικότητά της και να προσφέρει στους πελάτες της σχετικά και εξατομικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες.

Συμβάλλει σημαντικά στην αποτελεσματικότερη διαχείριση της διαθεσιμότητας κλινών καθώς και στη διαμόρφωση εξατομικευμένων προσφορών. 

Για τη νέα χρονιά, η TUI στοχεύει να αυξήσει τα έσοδα και τα κέρδη της μέσα από τις υπηρεσίες προορισμού της, οι οποίες απευθύνονται στους πελάτες και συγκεντρώνουν υπηρεσίες όπως μεταφορές, δραστηριότητες και εκδρομές στους προορισμούς.

Κάθε χρόνο, η TUI Destination Services, σε 115 προορισμούς, με 1.000 οχήματα και 6.500 εργαζομένους, διαχειρίζεται 24 εκατ. μεταφορές και 4,6 εκατ. εκδρομές και ξεναγήσεις για λογαριασμό 12 εκατ. πελατών του ομίλου, με σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης ετησίως.

διαβάστε ακόμα

Γιατί η ΕΕ αγοράζει ακόμα ρωσικό αέριο;
Alltours | Ταξίδια γνωριμίας με Ολυμπιακή Ριβιέρα, Χαλκιδική και Κρήτη Γερμανών πρακτόρων
Ελληνικός τουρισμός 2023 | 5 Περιφέρειες είχαν το 90,5% των εισπράξεων και το 84% των επισκέψεων
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βραβεύει εξέχοντα αρχιτεκτονικά έργα σε όλη την Ευρώπη
ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας
Γερμανικός τουρισμός: +63% οι δαπάνες για διακοπές το καλοκαίρι του 2024 – Τρίτη επιλογή η Ελλάδα
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνουν οι προγραμματισμένες αεροπορικές θέσεις για τη σεζόν - η εικόνα ανά αγορά και αεροδρόμιο
Ισπανικός τουρισμός | Νέο ρεκόρ αναμένεται το 2024
Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά
Χαλκιδική: Fam trip 20 τουριστικών πρακτόρων από 12 χώρες