Στη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου ξενοδοχείων του, τη διαχείριση περισσότερων και την αύξηση των πωλήσεων των brand τουρ οπερέιτορ που διαθέτει, στοχεύει ο δεύτερος μεγαλύτερος τουρ οπερέιτορ στην Ευρώπη, Thomas Cook, σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής ξενοδοχείων, Ingo Burmeister, στο fvw, ως έναν τρόπο να μεγιστοποιήσει τις πωλήσεις και να ανεβάσει σημαντικά την κερδοφορία.
Μεσοπρόθεσμα στόχος είναι ο αριθμός των δικών του ξενοδοχείων να φθάσει στα 300 με σημαντική διεύρυνση των Aldiana – σε 15 – και τον διπλασιασμό των εσόδων από αυτά.
Συνολικά, ο Thomas Cook θα επιδιώξει να ανεβάσει το ποσοστό ξενοδοχείων με δικά του brand που βρίσκονται στη διαχείρισή του, σε 40%. Σήμερα, το 80% των 170 ξενοδοχείων λειτουργούν με μοντέλο franchise.
Ο οργανισμός φαίνεται πως επιδιώκει να αφήσει στο παρελθόν τη στρατηγική περιορισμένων περιουσιακών στοιχείων δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση εφεξής στο δικό του χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων με επικεφαλής τον Ingo Burmeister, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα στην Thomas Cook Hotels & Resorts τον περασμένο Μάιο έχοντας ως στόχο να αναπτύξει τις επιχειρήσεις του τμήματος. Ο κ. Burmeister προηγουμένως ήταν στέλεχος της TUI, όπου μεταξύ άλλων, είχε ασχοληθεί με τη στρατηγική του brand της Robinson.
Από τα 170 ξενοδοχεία που λειτουργούν με δικό του brand σήμερα, ο Thomas Cook το χειμώνα του 2018/19 σκοπεύει να τα αυξήσει σε 191 (69 Sentido, 60 Smartline, 17 Sunprime, 13 Sunwing, 9 Sunconnect, 8 Aldiana club, 3 Casa Cook).
Κεντρικό ρόλο στη διεύρυνση θα έχει η στρατηγική συνεργασία με την εταιρία ξενοδοχειακών επενδύσεων LMEY, ιδιοκτήτρια της Aldiana, η οποία την επανέφερε στην κερδοφορία πέρυσι.
Η Cook απέκτησε το 42% της Aldiana, η οποία είχε παύσει να λειτουργεί πριν μια δεκαετία και σήμερα προωθείται ιδιαίτερα στις γερμανικές μπροσούρες του τουρ οπερέιτορ.
Βασικό σημείο θα είναι η δημιουργία κοινών fund για την κατασκευή ή ανακαίνιση, ιδιόκτητων ή ξενοδοχείων υπό διαχείριση. Το fund θα ελέγχει αρχικά 2 άγνωστα σήμερα ξενοδοχεία και 3 Aldiana, θα προβεί στην κατασκευή νέων και σε ανακαινίσεις, και θα συγκεντρώσει συνολικά 40 ξενοδοχεία (Aldiana, Sunwing, Sunprime, Casa Cook και Sentido στην αρχή και έπειτα Smartline και Sunconnect).
Επιπλέον, στόχος είναι να αυξηθεί το μερίδιο των πωλήσεων του τουρ οπερέιτορ που περιλαμβάνει ένα από τα ξενοδοχειακά brand του ομίλου, από 12% που είναι σήμερα σε 30%.
Για να επιτευχθεί αυτό, στο μέλλον οι καμπάνιες του τουρ οπερέιτορ θα έχουν στο επίκεντρο ξενοδοχέια με τα brand του ομίλου.