Παραπλανητικές τακτικές από μεγάλες ταξιδιωτικές εταιρίες κρατήσεων

02-01-18 | TOUR OPERATORS

Μεγάλες εταιρίες ταξιδιωτικών κρατήσεων όπως η Expedia, η Inghams, η Kuoni, η Sandals και η Virgin, βρίσκονται στο στόχαστρο για παραπλανητικές προσφορές διακοπών μέσα στο καλοκαίρι.

Η βρετανική ένωση καταναλωτών «Which? Travel» καταγγέλλει ότι οι εταιρίες αυτές προσπάθησαν με αθέμιτους τρόπους να οδηγήσουν τους καταναλωτές στο να προβούν σε κράτηση.

Σε έρευνα που διεξήγαγε η ένωση και στη συνέχεια κοινοποίησε στην Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων, αποκαλύπτεται ότι σε ορισμένες περιπτώσεις διακοπών, οι τιμές μετά τη λήξη της προσφοράς ήταν στην πραγματικότητα χαμηλότερες, με αποτέλεσμα καταναλωτές να καταβάλλουν εκατοντάδες λίρες άνω της κανονικής τιμής για ταξίδια την περίοδο του καλοκαιριού. 

Καταγράφοντας τις προσφορές με χρονικό όριο σε διάστημα 3 εβδομάδων τον Ιούλιο και τον Αύγουστο του 2017, η ένωση εντόπισε ότι το ίδιο ταξιδιωτικό προϊόν ήταν διαθέσιμο με την ίδια τιμή, ή χαμηλότερη, σε 16 από τις 30 περιπτώσεις μετά το τέλος της προσφοράς.

Οι Kuoni και Inghams δήλωσαν ότι έχουν έκτοτε επανεξετάσει τον τρόπο που προωθούν προσφορές.

Η Which? Travel, βασιζόμενη στα πορίσματα της έρευνας, αναφέρει ότι οι ταξιδιωτικές εταιρίες ενδέχεται να καταπατούν τη νομοθεσία περί προστασίας των καταναλωτών εάν αποδειχθεί ότι είναι παραπλανητικές και πιθανόν έχουν οδηγήσει τους καταναλωτές σε πραγματοποίηση κρατήσεων που σε διαφορετική περίπτωση δεν θα είχαν πραγματοποιηθεί.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι