Ως ο επικρατέστερος αγοραστής του γερμανού πτωχευμένου τουρ οπερέιτορ JT Touristik εμφανίζεται η αλυσίδα σουπερ μάρκετ Lidl.
Σύμφωνα με το περιοδικό fvw, για την αγορά του JT Touristik έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον 2 επενδυτές, εκ των οποίων ο έτερος προέρχεται από χώρα εκτός Γερμανίας.
Η Lidl εισήλθε στην αγορά διανομής ταξιδίων πριν 11 χρόνια, με μπροσούρες στα καταστήματά της και την ιστοσελίδα της.
Εκτός από ταξιδιωτικές προσφορές από εξωτερικούς συνεργάτες όπως η θυγατρική Big X-Tra του τουρ οπερέιτορ FTI, η Lidl πριν ένα χρόνο λάνσαρε το δικό της οργανωτή ταξιδίων.
Με την αγορά του JT Touristik, η Lidl Holidays, που δραστηριοποιείται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, εκτιμάται ότι θα ενισχύσει την παρουσία της στην τουριστική βιομηχανία της Γερμανίας.
Έτσι, μπορεί να έχει πρόσβαση σε bed banks και συστήματα διανομής καθώς και σε ένα ευρύ δίκτυο ξενοδοχείων, τουριστικών γραφείων και διαδικτυακών πωλήσεων. Η ομάδα της JT θα προσφέρει επίσης έμπειρους σπεσιαλίστες στον τουρισμό και την πληροφορική.
Ωστόσο, εκτιμάται ότι πολλοί ξενοδόχοι και τουριστικοί πράκτορες που έχουν οικονομικές απώλειες από την κατάρρευση της JT Touristik δεν θα είναι πρόθυμοι να συνεργασθούν εκ νέου με την εταιρία. Από την άλλη πλευρά, μια πιθανή εξαγορά της Lidl θα δώσει στον τουρ οπερέιτορ έναν νέο οικονομικά ισχυρό ιδιοκτήτη με στρατηγικό ενδιαφέρον για επικερδείς συνεργασίες.