Με την επωνυμία “DER Touristik Hotels & Resorts” επαναλανσάρει τον ξενοδοχειακό του τομέα ο τρίτος μεγαλύτερος ταξιδιωτικός όμιλος της Γερμανίας και της Ευρώπης, στο πλαίσιο της νέας του εταιρικής στρατηγικής branding.
Το νέο όνομα του “DER Touristik Hotels & Investments” ακολουθεί τη στρατηγική branding των ανταγωνιστών TUI και Thomas Cook, οι οποίοι λειτουργούν τους ξενοδοχειακούς τομείς τους επίσης κάτω από την επωνυμία “Hotels & Resorts”.
Η DER Touristik Hotels & Resorts αυτή τη στιγμή διαθέτει περισσότερες από 90 ξενοδοχειακές μονάδες που λειτουργούν κάτω από τα brands LTI Hotels, Club Calimera, Cooee και Primasol. Πρόκειται κυρίως για ιδιοκτησίες που λειτουργούν υπό το καθεστώς της δικαιόχρησης (franchise) και καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα της αγοράς διακοπών: Τα περίπου 24 ξενοδοχεία LTI είναι διεθνείς ιδιοκτησίες 4 και 5 αστέρων ενώ τα 10 Club Calimera και τα 15 PrimaSol στοχεύουν περισσότερο σε οικογένειες. Η νεότερη αλυσίδα Cooee περιλαμβάνει 45 boutique ξενοδοχεία στην Ευρώπη και την Αμερική, που προσφέρουν ψηφιακή τεχνολογία και μοντέρνα σχεδίαση.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου DER Touristik, Sören Hartmann, μιλώντας τον Σεπτέμβριο στο Συνέδριο του fvw, τόνισε ότι ο τουριστικός οργανισμός επιθυμεί να ενδυναμώσει τις δραστηριότητές του που αφορούν στη διαχείριση ξενοδοχείων καθώς και να επενδύσει σε δικές του ξενοδοχειακές μονάδες στο μέλλον.
Την ίδια ώρα, ο ξενοδοχειακός τομέας εγκαινίασε έναν νέο ιστότοπο, καλύπτοντας και τις 4 ξενοδοχειακές αλυσίδες του, σε δύο γλώσσες (Γερμανικά / Αγγλικά) και περιλαμβάνει τη δυνατότητα online booking.