Νέα τηλεοπτική διαφήμιση με τίτλο «Η Τουρκία της Εβδομάδας» λανσάρει η TUI για την προώθηση του brand της στο Ην. Βασίλειο, προκαλώντας σχόλια για την αισθητική της.
Το βρετανικό περιοδικό Campaign που ειδικεύεται στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση, ασκώντας κριτική, χαρακτήρισε τη διαφήμιση κακόγουστη σχολιάζοντας ότι θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερη.
Η διαφήμιση παρουσιάζει μια γυναίκα η οποία τραγουδά το τραγούδι Ain't Nobody Loves You Better της Chaka Khan καθώς χορεύει στις διακοπές της.
Είναι μια κακόγουστη διαφήμιση με κακής ποιότητας τραγούδι και χορό, κρίμα γιατί η στρατηγική πίσω από τη μετάβαση από την Thomson στην TUI, που θέτει τον πελάτη στο επίκεντρο, είναι μια καλή απόφαση, σχολιάζει η συντάκτρια του περιοδικού, Gurjit Degun.
Πρόκειται, τόνισε, για ένα κακό σποτ και αλλάζω κάθε φορά κανάλι όταν προβάλλεται στην τηλεόραση.
Η καμπάνια rebranding της TUI, η οποία κόστισε πολλά εκατ. ευρώ, και χρησιμοποιεί το μότο «Σχηματίζουμε το ‘Τ’, το ‘Ι’ και βάζουμε το ‘U’ στη μέση» ήδη έχει δεχθεί την κριτική του ανταγωνιστή Thomas Cook.
Η Thomas Cook δημοσίευσε ένα βίντεο το οποίο αναφέρει: «Εμείς δεν αλλάζουμε όνομα, αλλά προτιμάμε να εστιάσουμε στο πώς θα σας προσφέρουμε φανταστικές διακοπές» ενώ προσθέτει «Διαγράφουμε το ‘Τ’, το ‘Κ’ και βάζουμε στη μέση το ‘homas coo’».
Δείτε το βίντεο της TUI και της Thomas Cook...