Τέλος εποχής για την Thomson- Παραμένει η First Choice

19-10-17 | TOUR OPERATORS

Μεγάλες προκλήσεις στη διατήρηση των ψηφιακών πωλήσεων, οι οποίες αντιπροσωπεύουν το 60% των συνολικών πωλήσεων του ομίλου της TUI αντιμετωπίζει ο κορυφαίος τουριστικός οργανισμός της Ευρώπης μετά την παύση της χρήσης του brand της Thomson, έπειτα από 52 χρόνια ηγετικής θέσης στην αγορά πακέτων διακοπών.

To 2015 o Όμιλος λάνσαρε τη διεθνή καμπάνια oneBrand και μέχρι τον Οκτώβριο του 2017 όλα τα μεγάλα ευρωπαϊκά brand τουριστικών γραφείων του μετονομάζονται σε TUI. Σε καμπάνια που θα λανσάρει αυτή την εβδομάδα, ο τουρ οπερέιτορ είναι αισιόδοξος ότι θα προσεγγίσει σχεδόν το 100% του πληθυσμού του Ην. Βασιλείου. Η καμπάνια περιλαμβάνει την προβολή σποτ στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο, το διαδίκτυο και σε έντυπα.

Άλλωστε, ο τουρ οπερέιτορ εκτιμά ότι το brand της TUI είναι αναγνωρίσιμο ήδη από περισσότερους από τους μισούς Βρετανούς, έπειτα από καμπάνια 6 μηνών που επιστρατεύθηκε γι αυτό το λόγο.

Τα τοπικά brand όπως Fritidsresor στη Σουηδία και Arke στην Ολλανδία ονομάζονται πλέον TUI. Έτσι, οι ταξιδιώτες θα έχουν την εμπειρία του ενιαίου brand, με το γνωστό λογότυπο, στη χώρα τους ενώ θα το συναντούν από το τσεκ ιν στο αεροδρόμιο, μέχρι τις μεταφορές προς το ξενοδοχείο και τη διαμονή, εξυπηρετούμενοι από προσωπικό της TUI, με το μότο "Think Travel, Think TUI".

Παραμένει η First Choice

Ωστόσο η TUI έχει αποφασίσει να διατηρήσει τα brand First Choice και Crystal Ski έπειτα από έρευνα αγοράς που αποκάλυψε οτι θα έχανε την πλειονότητα των πελατών της εάν μετονομάζονταν σε TUI.

Πολλοί από τους πελάτες αυτούς δεν θα ερχόντουσαν στην TUI. Το ξέρουμε από πολλές έρευνες στην αγορά που διενεργήσαμε την περασμένη τριετία, τόνισε ο διευθυντής Μάρκετινγκ, Jeremy Ellis. Η First Choice είναι ένα πολύ διαφορετικό brand από την Thomson και δεν θα μπορούσαμε να την μετονομάσουμε σε TUI. Eπίσης, η Crystal είναι ένα ισχυρό brand από μόνη της και η TUI Ski δε θα μπορούσε να έχει την ίδια προσφορά, είπε.

Η ενιαία παρουσία

Η ενιαία παρουσία της TUI διευκολύνει  την επικοινωνία με εξωτερικούς συνεργάτες, ξενοδοχεία, αερομεταφορείς. Ως μεγαλύτερος συνεργάτης πολλών χωρών, η TUI δείχνει επίσης την ισχύ και την παρουσία της σε κάθε προορισμό, προσφέροντας επιπλέον προστιθέμενη αξία σε ολόκληρο τον όμιλο.

Ως Thomson, εκσυγχρονίσαμε τα πακέτα διακοπών και ως TUI ωθήσαμε ακόμα πιο πέρα τα όρια, διαθέτουμε περισσότερα δεδομένα από οποιονδήποτε άλλο τουριστικό οργανισμό στον κόσμο και επιθυμούμε να τα αξιοποιήσουμε ώστε να προσφέρουμε εμπειρίες που ανταποκρίνονται στις ατομικές ανάγκες των ταξιδιωτών, δήλωσε ο διεθύνων σύμβουλος της TUI Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας, Nick Longman.

Μετά την ολοκλήρωση του rebranding, περισσότερα από 1.600 τουριστικά γραφεία της TUI αποκτούν σύγχρονη εμφάνιση.

 

διαβάστε ακόμα

«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ