TUI: Αποσύρεται το brand 1-2-Fly

28-09-17 | TOUR OPERATORS

Τα σχέδια να αποσύρει από την αγορά, το brand 1-2-Fly, αποκαλύπτει η ΤUI, στο πλαίσιο της στρατηγικής του ομίλου να τοποθετήσει στην αγορά, με ακόμα μεγαλύτερη έμφαση, την επωνυμία της TUI ως βασικό τουριστικό brand.

Στόχος της απόφασης του ομίλου είναι, ακόμα, να κατακτήσει την κατηγορία διακοπών χαμηλού και μεσαίου κόστους, πέρα από την καθιέρωση της κυριαρχίας του brand στις πολυτελείς και premium διακοπές.

Έτσι, μετά την ολοκλήρωση της καλοκαιρινής σεζόν του 2018, ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο της 1-2-Fly θα μεταφερθεί στο βασικό brand της TUI.

Η ανακατανομή του χαρτοφυλακίου δεν θα έχει δυσμενείς επιπτώσεις στους ταξιδιωτικούς συνεργάτες του ομίλου, τονίζει ο διευθυντής Τουρισμού, κ. Stefan Baumert, διευκρινίζοντας ότι όλα τα ξενοδοχεία του θα συνεχίσουν να είναι διαθέσιμα μέσω της TUI.

Οι τιμές σε αυτές τις κατηγορίες ταξιδίων θα παραμείνουν σταθερές, τονίζει.

Η TUI λάνσαρε το 1-2-Fly το 1996 προκειμένου να διαχειρισθεί την τάση κρατήσεων τελευταίας στιγμής και να ενθαρρύνει τους ταξιδιώτες να κάνουν κράτηση από νωρίς.

διαβάστε ακόμα

Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες