Τα σχέδια να αποσύρει από την αγορά, το brand 1-2-Fly, αποκαλύπτει η ΤUI, στο πλαίσιο της στρατηγικής του ομίλου να τοποθετήσει στην αγορά, με ακόμα μεγαλύτερη έμφαση, την επωνυμία της TUI ως βασικό τουριστικό brand.
Στόχος της απόφασης του ομίλου είναι, ακόμα, να κατακτήσει την κατηγορία διακοπών χαμηλού και μεσαίου κόστους, πέρα από την καθιέρωση της κυριαρχίας του brand στις πολυτελείς και premium διακοπές.
Έτσι, μετά την ολοκλήρωση της καλοκαιρινής σεζόν του 2018, ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο της 1-2-Fly θα μεταφερθεί στο βασικό brand της TUI.
Η ανακατανομή του χαρτοφυλακίου δεν θα έχει δυσμενείς επιπτώσεις στους ταξιδιωτικούς συνεργάτες του ομίλου, τονίζει ο διευθυντής Τουρισμού, κ. Stefan Baumert, διευκρινίζοντας ότι όλα τα ξενοδοχεία του θα συνεχίσουν να είναι διαθέσιμα μέσω της TUI.
Οι τιμές σε αυτές τις κατηγορίες ταξιδίων θα παραμείνουν σταθερές, τονίζει.
Η TUI λάνσαρε το 1-2-Fly το 1996 προκειμένου να διαχειρισθεί την τάση κρατήσεων τελευταίας στιγμής και να ενθαρρύνει τους ταξιδιώτες να κάνουν κράτηση από νωρίς.