ΤUI: Νέο brand για οργανωμένα ταξίδια γύρω από πολιτιστικές εκδηλώσεις στην Ευρώπη

27-09-17 | TOUR OPERATORS

Nέο brand εγκαινιάζει η TUI, το οποίο θα οργανώνει προσωπικές ταξιδιωτικές εμπειρίες στις ευρωπαϊκές μητροπόλεις γύρω από ένα πολιτιστικό γεγονός, όπως μια συναυλία, μια επίσκεψη σε θέατρο ή μουσείο.

Το brand ονομάζεται airtours moments και θα προσφέρει εκδηλώσεις για περιορισμένο αριθμό εισιτηρίων ή για ένα στενό κύκλο συμμετεχόντων. Εκτός από τις sold out συναυλίες, στον κατάλογο των εκδηλώσεων θα περιλαμβάνονται βραδιές γκαλά, αποκλειστικά βραβεία ή εκδηλώσεις πριν από συναυλίες.

Γύρω από αυτές τις εκδηλώσεις, το brand θα οργανώνει ταξίδια ειδικών για 2 έως 4 ημέρες με διανυκτερεύσεις σε κορυφαία ξενοδοχεία και επισκέψεις σε πολυτελή εστιατόρια αλλά και ιδιωτικές ξεναγήσεις.

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια