Aλλάζει η επωνυμία της Thomson σε TUI

20-09-17 | TOUR OPERATORS

Ξεκινά αυτή την εβδομάδα το rebranding του δικτύου των 600 καταστημάτων της Thomson στη Μ. Βρετανία, τα οποία θα λάβουν την επωνυμία της TUI.

Η εταιρία έχει ήδη ξεκινήσει διαφημιστική καμπάνια ώστε να ενημερώσει το καταναλωτικό κοινό σχετικά με την αλλαγή αυτή.

Είχε ανακοινώσει δε από το 2015, ότι οι επωνυμίες Thomson και First Choice θα αφαιρεθούν από τα τουριστικά γραφεία του Ην. Βασιλείου, τις ιστοσελίδες και τα αεροσκάφη και θα μετατραπούν σε TUI σύμφωνα με τις ενέργειες που έγιναν και στις υπόλοιπες αγορές του ομίλου.

Η καμπάνια ξεκίνησε με τηλεοπτικό σποτ, το οποίο παρουσιάζει έναν άνδρα να βουτά στο νερό με το μήνυμα «Η Thomson αλλάζει και γίνεται TUI». Παραλλαγές της διαφήμισης αυτής θα προβάλλονται σε μακρινές πτήσεις, εθνικά τηλεοπτικά δίκτυα, αφίσες λεωφορείων και στο διαδίκτυο, μέχρι να ολοκληρωθεί η μετάβαση, κάτι που υπολογίζεται ότι θα γίνει στις επόμενες εβδομάδες.

Ο οργανισμός δαπανά εκατομμύρια λίρες στο rebranding.

Δείτε το βίντεο της καμπάνιας...

διαβάστε ακόμα

«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ