Aμεση κινητοποίηση της Thomas Cook από δυσφημιστική ανάρτηση που έγινε viral

18-08-17 | TOUR OPERATORS

Εναλλακτικές επιλογές διαμονής αναγκάσθηκε να προσφέρει η Thomas Cook σε οικογένεια που είχε κάνει κράτηση διακοπών στον μεγάλο τουρ οπερέιτορ, μετά από ανάρτηση της οικογένειας τουριστών στα social media σχετικά με τις άθλιες, όπως ανέφεραν, συνθήκες που βρήκαν στο δωμάτιο ξενοδοχείου στην περιοχή Hisarönü στην Τουρκία.

Η δημοσίευση, που περιλάμβανε φωτογραφίες από το δωμάτιο καθώς και χαρακτηρισμούς από τους πελάτες της Thomas Cook ως «τρύπα», έγινε σύντομα viral στα social media, αναγκάζοντας τον τουρ οπερέιτορ να προτείνει εναλλακτική διαμονή.

Ωστόσο, μέχρι να επιλυθεί το ζήτημα, η δημοσίευση στα social media είχε κοινοποιηθεί από περισσότερους από 55.000 ανθρώπους – στο Σύδνεϋ – και έλαβε 10.000 σχόλια τα περισσότερα εκ των οποίων καταδίκαζαν τον τουρ οπερέιτορ.

Στην αρχική της δημοσιεύση στο facebook, η τουρίστρια Joanna Longbottom, ανέφερε ότι η οικογένεια (3 άτομα) είχε καταβάλλει περισσότερες από 2.000 λίρες για 10 διανυκτερεύσεις.

Χωρίς να κατονομάζει το ξενοδοχείο, ανέφερε ότι το οικογενειακό δωμάτιο ήταν υπερβολικά μικρό για ένα 12χρονο παιδί, απαιτεί εμβόλιο τετάνου για να μείνει κανείς σε αυτό και έχει περισσότερο θόρυβο από αμαξοστοιχία σε κάθε κίνηση.

Διαμαρτυρήθηκε ακόμη για το μπαλκόνι, το οποίο χωρούσε μια μόνο καρέκλα και ότι το βράδυ δεν κοιμόταν εξαιτίας του θορύβου που έκανε το προσωπικό καθώς τακτοποιούσε τις ξαπλώστρες στις 4 το πρωί.

Η κ. Longbottom ενθάρρυνε τους φίλους της να κοινοποιήσουν τη δημοσίευση, γνωστοποιώντας ακόμα ότι είχε στείλει email στον τουρ οπερέιτορ ενημερώνοντάς τον για αυτήν, λαμβάνοντας όμως ως απάντηση ότι «μπορείτε να κάνετε ο,τι θέλετε».

Σύμφωνα με πληροφορίες από το TravelMole, η Thomas Cook είπε ότι παρά τις εναλλακτικές που προτάθηκαν στην οικογένεια, εκείνη επέλεξε να μείνει στο δωμάτιο.

Η κ. Longbottom δημοσίευσε αργότερα στο facebook ότι η Thomas Cook και το ξενοδοχείο «αντιμετώπισαν σήμερα την κατάσταση πολύ σοβαρά. Το ξενοδοχείο και η Thomas Cook συμφωνούν ότι το δωμάτιο δεν αρμόζει για την οικογένειά μας. Ωστόσο καταλαβαίνω ότι το θέμα έγινε επείγον εξαιτίας κυρίως της αρνητικής προβολής στα social media».

«Αυτό δείχνει, φαντάζομαι, τη δύναμη των social media στο επίπεδο της εξυπηρέτησης πελατών», ανέφερε.

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»