Στην ποιότητα και όχι στην ταχύτητα θα βασισθεί η προγραμματισμένη διεύρυνση του ξενοδοχειακού τμήματος της Thomas Cook.
Όπως επισημαίνει ο νέος επικεφαλής ξενοδοχείων, Ingo Burmester, η διεύρυνση του brand και η διασφάλιση της επιτυχίας του, θα κριθούν από την ικανοποίηση του πελάτη και την ποιότητα των υπηρεσιών.
Ο κ. Burmester, ο οποίος προέρχεται από διευθυντική θέση στην TUI και τα τελευταία 4 χρόνια βρισκόταν στη διαχείριση της Robinson, ανέλαβε καθήκοντα στην Thomas Cook στις αρχές του Μαϊου.
Σήμερα είναι υπεύθυνος για τα 181 resort ξενοδοχεία των brand Casa Cook, Sentido, Smartline, Sunconnect, Sunwing και Sunprime.
H ικανοποίηση πελατών βρίσκεται ψηλά στις προτεραιότητες του κ. Burmester, ο οποίος θεωρεί ότι υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης σε αυτόν τον τομέα. Δείκτες θα αποτελέσουν τα Net Promoter Score και η βαθμολόγηση στην Holidaycheck. Σήμερα, η ικανοποίηση πελάτη στα ξενοδοχεία Sentido ανέρχεται στο 90%, στα Sunconnect στο 89% και στα smartline στο 83%. Η Sunwing έχει ποσοστό ικανοποίησης 95%, η Sunprime 93% και η Casa Cook 91%.