Στην ενίσχυση των επώνυμων ξενοδοχείων και την επιτάχυνση της διεύρυνσής τους προσανατολίζεται ο όμιλος TUI.
Έτσι, στο εκτελεστικό συμβούλιο για τον τομέα Ξενοδοχείων και Resort του Sebastian Ebel θα προστεθούν ο Erik Friemuth, ο οποίος θα επιφορτισθεί επιπλέον των καθηκόντων του ως Group Chief Marketing Officer με τη διοίκηση των ίδιων ξενοδοχειακών brand της TUI (TUI Blue, Robinson, TUI Magic Life) και ο κ. Friemuth που θα αναλάβει το εμπορικό μανατζμεντ των brand.
Ο έτερος είναι ο Thomas Pietzka, ο οποίος θα είναι υπεύθυνος του άλλου τμήματος που αφορά τις συγχωνεύσεις ξενοδοχείων, επιδιώκοντας την περαιτέρω ανάπτυξη συνεργειών και συγχωνεύσεων στον τομέα των ξενοδοχείων. Παράδειγμα τέτοιων συγχωνεύσεων είναι τα Riu, Atlantica, Grupotel, Barut Hotels, Hamed el Chiaty καθώς και τοπικές εταιρίες όπως οι TTH Turkey και Nordotel, οι οποίες λειτουργούν βάσει του κόνσεπτ των TUI Sensimar ή TUI Family Life, αλλά και ως άλλα ξενοδοχεία.
Μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους 2018/19, το χαρτοφυλάκιο ίδιων ξενοδοχείων του ομίλου θα έχει διευρυνθεί κατά 40%, ανεβαίνοντας στις 45 μονάδες.
Η αναδιάρθρωση του ομίλου στα ξενοδοχεία και την κρουαζιέρα βρίσκεται σε εξέλιξη. Σήμερα, το 50% των κερδών του προέρχεται από τα ίδια ξενοδοχεία και τις εταιρίες κρουαζιέρας. Η εταιρία επιχειρεί να επιταχύνει περαιτέρω την ανάπτυξη αυτή, υιοθετώντας μια νέα δομή μάνατζμεντ στον τομέα των ξενοδοχείων.