Κατά 1400% έχουν αυξηθεί οι απαιτήσεις Βρετανών πελατών της TUI για αποζημίωση λόγω ασθένειας στις διακοπες τους την τελευταία διετία, όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της TUI στο Ηνωμένο Βασίλειο Nick Longman στο Travel Weekly, που ξεκίνησε σήμερα εκστατεία για την καταπολέμηση του φαινομένου δόλιων απαιτήσεων Βρετανών για αποζημιώσεις λόγω γαστρεντερίτιδας στις διακοπές τους.
Η TUI στη Βρετανία, που ελέγχει τους τουρ οπερέιτορ Thomson και First Choice, υποστηρίζει αυτήν την εκστρατεία και, όπως αναφέρει ο Nick Longman, έχει μαύρη λίστα με τους πελάτες που πιστέυει ότι έχουν διαπράξει απάτη.
"Πρόκειται σαφώς για ένα τεράστιο ζήτημα για μας - είναι ένα τεράστιο πρόβλημα για την τουριστική βιομηχανία. Έχουμε δει μια τεράστια 1.400% αύξηση σε αξιώσεις κατά τα τελευταία δύο χρόνια", είπε ο Nick Longman, προσθέτοντας: «Δεν είναι κάτι που θα μπορούσαμε να έχουμε προβλέψει. Ήταν μια απόλυτη έκρηξη.»
Το ποσοστό αύξησης στις αξιώσεις των πελατών της Tui UK είναι σχεδόν τρεις φορές μεγαλύτερο από αυτό που αναφέρθηκε από την ABTA και ήταν αύξηση 500% μεταξύ των μελών της από το 2013.
Ο Thomas Cook και ο Jet2holidays, οι οποίοι επίσης υποστηρίζουν την εκστρατεία του Travel Weekly, ανέφεραν αυξήσεις στις απιτήσεις αποζημίωσης κοντά στο ποσοστό της ΑΒΤΑ.
Την περασμένη εβδομάδα, ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΒΤΑ, Mark Tanzer, συζήτησε το θέμα με τους Ισπανούς ξενοδόχους, εν μέσω ανησυχιών ότι τα ισπανικά ξενοδοχεία θα σταματήσουν να δέχονται Βρετανούς τουρίστες.
Διαβάστε επίσης
Βρετανικός τουρισμός: Πιθανή η αύξηση 15% στα all in πακέτα λόγω των αποζημιώσεων σε "ασθενείς"