Στην αναβίωση του brand της Avigo, το οποίο θα αποτελέσει έναν τουρ οπερέιτορ δυναμικών πακέτων με στόχο την προώθηση των προϊόντων της σε νέες αγορές, προχωρά ο τρίτος μεγαλύτερος τουρ οπερέιτορ της Γερμανίας και της Ευρώπης, DER Touristik.
Το brand είχε ξεκινήσει τη λειτουργία του το 2002 ως online τουριστικό γραφείο στη Γερμανία, όμως στη συνέχεια αποσύρθηκε από την αγορά καθώς ο όμιλος εστίασε στη διεύρυνση του DER.com ως βασικής πύλης στο διαδίκτυο.
Σήμερα, επανέρχεται με νέο ρόλο, την διείσδυση σε νέες αγορές.
Όταν ο πελάτης θα κάνει αναζήτηση κράτησης, το Avigo θα κάνει χρήση εξειδικευμένης τεχνολογίας της Peakwork ώστε να δημιουργεί ένα πακέτο διακοπών, συνδυάζοντας πτήσεις, μεταφορές, ξενοδοχείο και ασφάλιση, σύμφωνα με τα κριτήρια του πελάτη. Οι προσφορές αυτές θα προωθούνται και θα είναι διαθέσιμες προς κράτηση αποκλειστικά στο διαδίκτυο.
To Avigo δεν θα είναι ενεργό στη γερμανική αγορά, όπου ο όμιλος διαθέτει ένα ευρύ φάσμα brand τουρ οπερέιτορ, το μεγαλύτερο δίκτυο τουριστικών γραφείων στη χώρα καθώς και το DER.com.
H στρατηγική του Avigo εμφανίζει ομοιότητες με της TUI, η οποία προγραμματίζει να χρησιμοποιήσει στην ιστοσελίδα της TUI.com αντίστοιχη τεχνολογία της Peakwork με σκοπό τη διείσδυση σε νέες αγορές όπως η Κίνα.