Eξαιρετικές προοπτικές από τη διείσδυση στην κινεζική αγορά τουρισμού, διαβλέπει η TUI βάσει του ισχυρού brand της, των ψηφιακών τεχνολογιών που εφαρμόζει –οι κινέζοι χρησιμοποιούν τα κινητά τηλέφωνα με μεγαλύτερη ένταση από τους Ευρωπαίους- και των βιώσιμων ταξιδιωτικών προσφορών «Made in Germany» που μπορεί να ετοιμάζει ειδικά για Κινέζους και Ασιάτες πελάτες.
Όπως θα επισημάνει αύριο από την έκθεση ITB China ο πρόεδρος του ομίλου TUI, Fritz Joussen, η επέκταση αυτή ενισχύει το όραμα του οργανισμού ως ενός ποιοτικού brand με παγκόσμια εμβέλεια.
Εκτός από την επέκταση σε υπάρχουσες αγορές της Ευρώπης, ο όμιλος πρόσφατα παρουσίασε το πρόγραμμα TUI 2022, σύμφωνα με το οποίο προβλέπεται εντός της ερχόμενη 5ετίας η δημιουργία 1 δισ. ευρώ επιπλέον εσόδων και η απόκτηση 1 εκατ. νέων πελατών.
O οργανισμός πιστεύει ότι η επέκταση της παρουσίας του και του μεριδίου αγοράς στη Νότια Αμερική και στην Ασία, καθώς και η τεχνολογία αιχμής που εφαρμόζει θα τον βοηθήσουν στην επίτευξη του στόχου του.
Σύμφωνα με την κινεζική κυβέρνηση, οι κινέζοι τουρίστες θα πραγματοποιήσουν 700 εκατ. ταξίδια την επόμενη 5ετία. Η TUI ήδη απασχολεί 120 υπαλλήλους στην TUI China. Επιπλέον, ο όμιλος επενδύει στην επιτυχημένη του συνεργασία με το μεγαλύτερο δίκτυο τουριστικών γραφείων της Κίνας (350 γραφεία), CTS.
Η Κίνα δεν είναι απλώς η μεγαλύτερη αλλά και η πιο δυναμική τουριστική αγορά στον κόσμο και το Made in China θα είναι ένας σημαντικός μοχλός για τη βιομηχανία μας, θα τονίσει ο κ. Joussen.
Στα σχέδια επέκτασης στην Κίνα, η TUI εξετάζει συνεργασίες με το ισχυρό brand της Alibaba, Fliggy.
Στόχος θα είναι η διακίνηση κινέζων τουριστών σε όλο τον κόσμο, με έμφαση στη ΝΑ Ασία, και σε μερικά νέα ξενοδοχεία στις Μαλδίβες, την Ταϋλάνδη και το Βιετνάμ.