Σε νέες αγορές του πλανήτη θα επεκταθεί ο όμιλος της TUI την επόμενη 5ετία, με στόχο να κερδίσει τουλάχιστον 1 εκατομμύριο επιπλέον πελάτες από αυτές τις αγορές και πρόσθετα έσοδα ενός δισ. ευρώ.
Σύμφωνα με την παγκόσμια στρατηγική επέκτασης, «TUI 2022», που παρουσίασε ο διευθύνων σύμβουλος Fritz Joussen, οι νέες αγορές είναι περιοχές της Νότιας Ευρώπης (όπως η Ισπανία, η Ιταλία και η Τουρκία), της Ασίας και της Λατινικής Αμερικής (Κίνα, Ινδία, Ταϊλάνδη,Μεξικό, Βραζιλία, Χιλή και Κολομβία), όπου παρατηρείται ραγδαία αύξηση της μεσαίας τάξης και, επομένως, υπάρχουν ευκαιρίες για ταξίδια στο εξωτερικό.
Η επέκταση αυτή θα αναπτυχθεί μέσω των εργαλείων φηφιακού μάρκετινγκ (συμπεριλαμβανομένων των smartphone apps), και όχι μέσω των παραδοσιακών διαύλων πωλήσεων, όπως τα ταξιδιωτικά γραφεία.