TUI: Παγκόσμια επέκταση μέχρι το 2022

16-02-17 | TOUR OPERATORS

Σε νέες αγορές του πλανήτη θα επεκταθεί ο όμιλος της TUI την επόμενη 5ετία, με στόχο να κερδίσει τουλάχιστον 1 εκατομμύριο επιπλέον πελάτες από αυτές τις αγορές και πρόσθετα έσοδα ενός δισ. ευρώ.

Σύμφωνα με την παγκόσμια στρατηγική επέκτασης, «TUI 2022», που παρουσίασε ο διευθύνων σύμβουλος Fritz Joussen, οι νέες αγορές είναι περιοχές της Νότιας Ευρώπης (όπως η Ισπανία, η Ιταλία και η Τουρκία), της Ασίας και της Λατινικής Αμερικής (Κίνα, Ινδία, Ταϊλάνδη,Μεξικό, Βραζιλία, Χιλή και Κολομβία), όπου παρατηρείται ραγδαία αύξηση της μεσαίας τάξης και, επομένως, υπάρχουν ευκαιρίες για ταξίδια στο εξωτερικό.

Η επέκταση αυτή θα αναπτυχθεί μέσω των εργαλείων φηφιακού μάρκετινγκ (συμπεριλαμβανομένων των smartphone apps), και όχι μέσω των παραδοσιακών διαύλων πωλήσεων, όπως τα ταξιδιωτικά γραφεία.

 

 

διαβάστε ακόμα

Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι
In –Edit, Φεστιβάλ Μουσικών Ταινιών στη Θεσσαλονίκη
Ανακαίνιση του κτηρίου της πρώην Φοιτητικής Εστίας του Παντείου - λειτούργησε αρχικά ως ξενοδοχείο
Αδελφοποίηση του δήμου Αίγινας με τον δήμο Tarpon Springs στη Φλόριντα