ΤUI: "Εκπληκτικά ισχυρές" οι πωλήσεις για Ελλάδα φέτος

14-02-17 | TOUR OPERATORS

«Eκπληκτικά ισχυρές» πωλήσεις για Ελλάδα τη φετινή σεζόν καταγράφει η TUI, όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του μεγάλου τουρ οπερέιτορ, Fritz Joussen, μιλώντας σε τηλεφωνική συνδιάσκεψη μετά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του οργανισμού.

Οι δηλώσεις Joussen είναι σε αντιστοιχία με την εικόνα που μετέδωσε πριν από λίγες ημέρες για τις κρατήσεις στη χώρα μας και η Thomas Cook.

Σύμφωνα με τα όσα είπε ο κ. Joussen, η TUI κατέγραψε αύξηση 4% στους πελάτες της και 8% στα έσοδα για το καλοκαίρι αλλά και το χειμώνα του 2017, ενώ επιβεβαιώνεται η επιστροφή της Αιγύπτου, όχι όμως από την αγορά του Ην. Βασιλείου.

Οι καλοκαιρινές κρατήσεις από το Ην. Βασίλειο στον τουρ οπερέιτορ παρουσιάζουν ανάπτυξη 3% σε σχέση με πέρυσι και τα έσοδα είναι αυξημένα κατά 12%, χάρη του συνδυασμού των υψηλότερων τιμών και της αύξηση της ταξιδιωτικής δαπάνης για μακρινά ταξίδια.

Οι ταξιδιώτες αυξάνουν τις δαπάνες τους εν μέρει επειδή οι τιμές έχουν ανέβει, είπε, αναφερόμενος την υποτίμηση της λίρας. Όπως ανέφερε, ο οργανισμός επενδύει σε ανακαινίσεις και εργασίες στα ξενοδοχεία που θα τα καταστήσουν πιο ελκυστικά.

Μακρινά ταξίδια και κρουαζιέρα παρουσιάζουν ισχυρή ανάπτυξη, όμως για το καλοκαίρι είναι ακόμα νωρίς, τόνισε.

Για την Αίγυπτο ανέφερε ότι εκτός από το Ην. Βασίλειο, οι αγορές-πηγές του τουρ οπερέιτορ ενδιαφέροντα για περιοχές εκτός του Σαρμ ελ Σέιχ, για το οποίο αυτές τις ημέρες οι Σκανδιναβικές χώρες ήραν τους περιορισμούς πτήσεων. 

Όσον αφορά τα αποτελέσματα του ομίλου της TUI, ο οργανισμός είχε καλή εκκίνηση του οικονομικού έτους 2016/17, με έμφαση στα ξενοδοχεία και την κρουαζιέρα και παγκόσμια παρουσία σε περισσότερες από 100 χώρες.

Τα έσοδα προ φόρων παρουσίασαν αύξηση 17% παρουσιάζοντας εποχιακές απώλειες 66,7 εκατ. ευρώ (έναντι 80,4 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος). 

Ο τζίρος του πρώτου τριμήνου είχε αύξηση 8,5%, στα 3,49 δισ. ευρώ (έναντι 3,21 δισ. ευρώ το προηγούμενο έτος), με βασικούς παράγοντες ανάπτυξης τις βόρειες περιοχές (Ην. Βασίλειο και Ιρλανδία, Σκανδιναβικές χώρες, Καναδάς, Ρωσία με αύξηση πωλήσεων άνω του 10%) και την κρουαζιέρα (έσοδα προ φόρων πρώτου 3μηνου στα 19,1 εκατ. ευρώ έναντι 8,2 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος)

Επιπλέον υπάρχει προσδοκία για ανάπτυξη των ετήσιων εσόδων προ φόρων τουλάχιστον κατά 10%.

Πωλήθηκε η Travelopia 

Επισημαίνεται ότι η διαδικασία πώλησης του σπεσιαλίστα πολυτελών και διακοπών περιπέτειας, Travelopia (Hayes & Jarvis, Jetsave, Citalia, Sunsail) στο fund KKR, που ξεκίνησε το πρώτο 3μηνο του έτους 2016/17, ολοκληρώθηκε επιτυχώς, έναντι 325 κατ. λιρών. H Travelopia διαθέτει μεγάλη διεθνή βάση πελατών (άνω των 800.000 ταξιδιωτών σε όλο τον κόσμο ετησίως) και εξυπηρετεί περισσότερους από 70 προορισμούς με τα 53 brand της.

 

διαβάστε ακόμα

Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google
Ανοίγει την 1η Μαΐου το νέο πολυτελές Amyth of Mykonos | Super Paradise
Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά
Oceania Cruises: Πολυάριθμα νέα δρομολόγια κρουαζιέρας σε Αθήνα και Ελληνικά νησιά το 2025
Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους»
Τουρισμός | Η Ελλάδα στο top 10 των ευρωπαϊκών προορισμών, που θα επισκεφτούν φέτος οι Αυστραλοί
Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας | Τουριστική Προβολή στη Βαρσοβία και το Βελιγράδι
Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | Έκρηξη κρατήσεων για το 2025 από το αεροδρόμιο του Μπόρνμουθ - Η Ρόδος στο top5