Tο νέο ταξιδιωτικό πόρταλ Travel.me που απευθύνεται στους καταναλωτές εγκαινιάζει σήμερα ο όμιλος TUI.
Μέσα από τη νέα ιστοσελίδα της TUI δίνεται πρόσβαση σε προορισμούς που προσφέρει ο όμιλος καθώς και δυνατότητα αναζήτησης μέσα από μια ενιαία πλατφόρμα.
Το Travel.me τροφοδοτείται από τα 600 κανάλια που διαθέτουν τα 300 brand της εταιρίας στα social media όπως το Facebook, το Twitter, το Instagram και το Youtube. Ταυτόχρονα, προσφέρεται πρόσβαση σε περιεχόμενο από τον ίδιο τον όμιλο σε ψηφιακή μορφή.
"Για πρώτη φορά ενοποιούμε το περιεχόμενο από όλα τα brand κάτω από μια ψηφιακή ομπρέλα, σύμφωνα με τη στρατηγική ενιαίου brand" τόνισε ο επικεφαλής ψηφιακής επικοινωνίας του ομίλου, Magnus Hüttenberend.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενός brand, σταδιακά τα brand σε κάθε χώρα μετονομάζονται σε TUI.
Στην αρχή η πλατφόρμα Travel.me θα είναι διαθέσιμη στα Γερμανικά και τα Αγγλικά. Τα περιεχόμενα των καναλιών αυτοματοποιούνται, φιλτράρονται και εν μέρει τροποποιούνται. Σύμφωνα με την TUI, η διαδραστική πλοήγηση επιτρέπει στους χρήστες να πλοηγούνται σε έναν παγκόσμιο χάρτη με το ποντίκι ή με το δάκτυλο, και να βλέπουν όλο το περιεχόμενο για έναν προορισμό.