Travel.me: Η νέα ενιαία ταξιδιωτική πλατφόρμα της TUI

18-01-17 | TOUR OPERATORS

Tο νέο ταξιδιωτικό πόρταλ Travel.me που απευθύνεται στους καταναλωτές εγκαινιάζει σήμερα ο όμιλος TUI.

Μέσα από τη νέα ιστοσελίδα της TUI δίνεται πρόσβαση σε προορισμούς που προσφέρει ο όμιλος καθώς και δυνατότητα αναζήτησης μέσα από μια ενιαία πλατφόρμα.

Το Travel.me τροφοδοτείται από τα 600 κανάλια που διαθέτουν τα 300 brand της εταιρίας στα social media όπως το Facebook, το Twitter, το Instagram και το Youtube. Ταυτόχρονα, προσφέρεται πρόσβαση σε περιεχόμενο από τον ίδιο τον όμιλο σε ψηφιακή μορφή. 

"Για πρώτη φορά ενοποιούμε το περιεχόμενο από όλα τα brand κάτω από μια ψηφιακή ομπρέλα, σύμφωνα με τη στρατηγική ενιαίου brand" τόνισε ο επικεφαλής ψηφιακής επικοινωνίας του ομίλου, Magnus Hüttenberend.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενός brand, σταδιακά τα brand σε κάθε χώρα μετονομάζονται σε TUI.

Στην αρχή η πλατφόρμα Travel.me θα είναι διαθέσιμη στα Γερμανικά και τα Αγγλικά. Τα περιεχόμενα των καναλιών αυτοματοποιούνται, φιλτράρονται και εν μέρει τροποποιούνται. Σύμφωνα με την TUI, η διαδραστική πλοήγηση επιτρέπει στους χρήστες να πλοηγούνται σε έναν παγκόσμιο χάρτη με το ποντίκι ή με το δάκτυλο, και να βλέπουν όλο το περιεχόμενο για έναν προορισμό.

διαβάστε ακόμα

Γιατί η ΕΕ αγοράζει ακόμα ρωσικό αέριο;
Alltours | Ταξίδια γνωριμίας με Ολυμπιακή Ριβιέρα, Χαλκιδική και Κρήτη Γερμανών πρακτόρων
Ελληνικός τουρισμός 2023 | 5 Περιφέρειες είχαν το 90,5% των εισπράξεων και το 84% των επισκέψεων
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βραβεύει εξέχοντα αρχιτεκτονικά έργα σε όλη την Ευρώπη
ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας
Γερμανικός τουρισμός: +63% οι δαπάνες για διακοπές το καλοκαίρι του 2024 – Τρίτη επιλογή η Ελλάδα
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνουν οι προγραμματισμένες αεροπορικές θέσεις για τη σεζόν - η εικόνα ανά αγορά και αεροδρόμιο
Ισπανικός τουρισμός | Νέο ρεκόρ αναμένεται το 2024
Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά
Χαλκιδική: Fam trip 20 τουριστικών πρακτόρων από 12 χώρες