Η εκπλήρωση των διαφόρων αναγκών του πελάτη βρίσκεται στο επίκεντρο της νέας καμπάνιας στη Γερμανία του Neckermann Reisen, με σλόγκαν "Θέλω", που ξεκινά ανήμερα των Χρισουγέννων, στις 25 Δεκεμβρίου και θα ολοκληρωθεί τον Φεβρουάριο.
Η καμπάνια θα αναδείξει τα πλεονεκτήματα των πακέτων διακοπών του Neckermann Reisen για οικογένειες και ζευγάρια, που ικανοποιούν τις ατομικές επιθυμίες στις διακοπές. Ισχυρό ατού στην καμπάνια είναι η παροχή υπηρεσιών εστίασης όλο το 24ωρο σε πρόγραμμα του τουρ οπερέιτορ.
Η πανεθνική καμπάνια θα αναπτυχθεί σε δημόσια μέσα ενημέρωσης και με δυο βίντεο, που θα εμφανίζονται στις οθόνες πληροφοριών σε αεροδρόμια, σιδηροδρομικούς σταθμούς, σταθμούς του μετρό, στα εμπορικά κέντρα και στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης. Διαφημιστικό υλικό θα προβάλεται και στα συνεργαζόμενα ταξιδιωτικά γραφεία.