Θέλουμε να ειμαστε γνωστοί για περισσότερα από απλώς τις Μαλδίβες, ήταν η απαίτηση του οργανισμού πολυτελών διακοπών Kuoni στις συζητήσεις που είχε με το συνεργάτη μάρκετινγκ, Designate, τον Αύγουστο για την ανάπτυξη της ακριβότερης καμπάνιας που έχει προβληθεί στην ιστορία του τουρ οπερέιτορ κατά την αλλαγή της χρονιάς.
Ο τουρ οπερέιτορ προσφέρει προγράμματα διακοπών πολυτελείας, μεταξύ άλλων, και στην Ελλάδα.
Η καμπάνια, με τίτλο "Ταξιδέψτε μακριά από τα συνηθισμένα", περιλαμβάνει ένα τηλεοπτικό σποτ 30 δευτερολέπτων, το οποίο θα προβληθει για πρώτη φορά ανήμερα των Χριστουγέννων και θα "τρέξει" καθόλη τη διάρκεια του Ιανουαρίου και μέσα στον Φεβρουάριο, με τις πωλήσεις των πακέτων της Kuoni να ξεκινούν στις 23 Δεκεμβρίου.
Η διαφήμιση δείχνει μια κολυμβήτρια που ξεκινά το ταξίδι της από τις Μαλδίβες, στη συνέχεια κολυμπά σε τοπία όπως της Αφρικής και της Ιταλίας, ανάμεσα σε φλαμίνγκο, χελώνες και χρυσούς δράκους. Περιλαμβάνει μουσική που συνέθεσε ο Paul Hartnoll από το συγκρότημα ηλεκτρονικής μουσικής Orbital.
Στόχος είναι να προωθηθεί το μεγάλο εύρος διακοπών που προσφέρει η Kuoni, από κρουαζιέρες μέχρι πολιτιστικά προγράμματα, και από τις Μαλδίβες μέχρι την Ιταλία, με τη χρήση μαγικού ρεαλισμού.
Η τεχνηκή του βίντεο συνδυάζει την ακίνητη φωτογραφία με τα φίλτρα χρώματος προκειμένου να μεταμορφώνει δισδιάστατες εικόνες σε τρισδιάστατες, με την ψευδαίσθηση της κίνησης.
Δείτε το...