TUI: Μέχρι το Μάρτιο η πώληση της Travelopia

08-12-16 | TOUR OPERATORS

Mέσα στο πρώτο μισό του οικονομικού έτους που λήγει στα τέλη Μαρτίου, θα ολοκληρωθεί η πώληση του σπεσιαλίστα Travelopia, εκτιμούν κορυφαία στελέχη της Tui Group.

Η Travelopia είναι η νέα ονομασία της ομπρέλας που περιλαμβάνει 50 brand, όπως τα Hayes & Jarvis, Exodus, Travelmood, Citalia και Jetsave.

Η TUI ανακοίνωσε την πώληση της Travelopia, η οποία απασχολεί 4.000 εργαζομένους, τον Σεπτέμβριο με την πρόθεση να εκποιήσει τις επιχειρήσεις της ως ενιαία οντότητα.

Η συμφωνία εξαγοράς μπορεί να ανέλθει σε 500-600 εκατ. ευρώ.

Όπως δήλωσε ο γενικός διευθυντής του οργανισμού, Fritz Joussen, η Travelopia έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον πολλών επενδυτών. 

διαβάστε ακόμα

Γιατί έρχεται σκόνη από τη Σαχάρα στην Ευρώπη;
Ημερίδα «Ο δρόμος της Ανάπτυξης – Κάνουμε πράξη την Περιφερειακή Συνείδηση» στη Μεγαλόπολη
Δήμος Ερμιονίδας: Η πρόταση με 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
«Τρόμος» η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα; | Focus: Κυνήγι θησαυρού ο σταθμός φόρτισης
Σαντορίνη | Πλήθος ξενοδόχων στην εκδήλωση "Νέες Τεχνολογίες στη Φιλοξενία και τον Τουρισμό"
Τουρισμός | Mastercard Economics Institute: Κέρκυρα και Τίρανα (!) στο top 10 των πιο δημοφιλών προορισμών στον κόσμο το 2024
Σε ισχύ από τη Δευτέρα η νέα οδηγία για το περιβαλλοντικό έγκλημα
Γενική συνέλευση Ε.Ξ. Ρόδου | Τα κρίσιμα ζητήματα, που δοκιμάζουν την ανταγωνιστικότητα των ξενοδοχείων
Τουριστική προβολή της Λέσβου στη Ρουμανία - Προώθηση της Ανατολικής Χαλκιδικής στην Ιταλία
Δήμος Άργους-Μυκηνών: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών