Mέσα στο πρώτο μισό του οικονομικού έτους που λήγει στα τέλη Μαρτίου, θα ολοκληρωθεί η πώληση του σπεσιαλίστα Travelopia, εκτιμούν κορυφαία στελέχη της Tui Group.
Η Travelopia είναι η νέα ονομασία της ομπρέλας που περιλαμβάνει 50 brand, όπως τα Hayes & Jarvis, Exodus, Travelmood, Citalia και Jetsave.
Η TUI ανακοίνωσε την πώληση της Travelopia, η οποία απασχολεί 4.000 εργαζομένους, τον Σεπτέμβριο με την πρόθεση να εκποιήσει τις επιχειρήσεις της ως ενιαία οντότητα.
Η συμφωνία εξαγοράς μπορεί να ανέλθει σε 500-600 εκατ. ευρώ.
Όπως δήλωσε ο γενικός διευθυντής του οργανισμού, Fritz Joussen, η Travelopia έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον πολλών επενδυτών.