Ευρωπαίοι t.o's: H μείωση κρατήσεων στο Παρίσι ρίχνει τη ζήτηση για ταξίδια στην Ευρώπη

07-12-16 | TOUR OPERATORS

Το σύνολο της ζήτησης για ταξίδια στην Ευρώπη επηρεάζει η μείωση κρατησεων για το Παρίσι το 2016 εξαιτίας των τρομοκρατικών επιθέσεων, καθώς αποτελεί βασικό προορισμό της Ευρώπης και συνδυάζεται με πακέτα διακοπών με άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες.

Αυτό επισημαίνει ο Σύνδεσμος Tour Operators της Ευρώπης, ΕΤΟΑ, τονίζοντας οτι η αρνητική δημοσιότητα σχετικά με τα γεγονότα του 2015 και 2016 στο Παρίσι, οδήγησε στην αποδυνάμωση της ελκυστικότητας της Ευρώπης συνολικά, ιδιαίτερα στις μακρινές αγορές εξερχόμενου τουρισμού όπως οι ΗΠΑ, η Ιαπωνία και η Κίνα.

Πολλοί επισκέπτες που συνήθιζαν να προτιμούν Παρίσι επέλεξαν την τελευταία χρονιά να μην το κάνουν, κάτι που φαίνετι από τη μείωση κατά 8% των διεθνών αφίξεων στη γαλλική πρωτεύουσα, με τις απώλειες από Κίνα και Ιαπωνία να φτάνουν το 25%. 

"Τα μέλη μας πωλούν τον προορισμό Ευρώπη σε όλο τον κόσμο. Το Παρίσι έχει κεντρική θέση σε οποιαδήποτε τουριστική πρόταση στην Ευρώπη. Έτσι, αν υπάρχει ένας προορισμός best seller στις μακρινές αγορές, τότε αυτός είναι συνδυαστικά πακέτα με το Λονδίνο και το Παρίσι", τονίζει ο πρόεδρος της ΕΤΟΑ, Mario Bodini, επιδιώκοντας να αναδείξει την κλίμακα της κατάστασης.

"Το Παρίσι είναι βασική πύλη για την Ευρώπη για ένα μεγάλο μέρος μακρινών αγορών. Μέσω της Γαλλίας οι πελάτες μας επισκέπτονται το Ην. Βασίλειο, το Μπενελουξ, τη Γερμανία, την Ιταλία και την Ισπανία. Η μαγεία του Παρισιού από μόη της αποτελεί κύριο πλεονέκτημα πολλών ευρωπαϊκών προγραμμάτων και όσο νωρίτερα αυτές οι αγορές επιστρέψουν στο Παρίσι με τα συνήθη νούμερα, τόσο γρηγορότερη θα είναι η ανάκαμψη ολόκληρης της δυτικής Ευρώπης από το κακό 2016. Το Παρίσι αποτελεί κύριο κόσμημα του ευρωπαϊκού κλάδου οργανωμένων διακοπών" επισημαίνει ο διευθυντής της Travel Plaza, Paul Wagner.

Για να αντιμετωπισθεί αυτή η κατάσταση, η Kuoni, για την οποία ιστορικά η Γαλλία αποτελούσε κορυφαίο προορισμό, έχει επιδιώξει να δώσει διπλάσια έμφαση στις προσπάθειες προσφοράς αποκλειστικών νέων προϊόντων στα γραφεία πωλήσεων σε όλο τον κόσμο.

Παρά τις τελευταίες αρνητικες εξελίξεις, το 2017 το επίπεδο της ζήτησης για ταξιδιωτικά γκρουπ για τη Γαλλία παρουσιάζει αύξηση 20% σε σχέση με το 2016, κυρίως λόγω της εξαιρετικής συνεργασίας με τους κύριους συνεργάτες από τη Γαλλια, επισημαίνει ο διευθυντής Επιχειρήσεων της JacTravel, Andrew Guthrie.

Ο CEO της ETOA, Tom Jenkins, εξέφρασε την εκτίμηση οτι η εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών πάντα επιστρέφει, ιδιαίτερα για έναν προορισμό τόσο ελκυστικό όσο το Παρίσι.

διαβάστε ακόμα

Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο