Thomas Cook: Αύξηση κρατήσεων για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2017

23-11-16 | TOUR OPERATORS

Ελλάδα, Ισπανία, Βουλγαρία, Μεξικό και Καραϊβική παρουσιάζουν αύξηση κρατήσεων για διακοπές κατά τη θερινή περίοδο του 2017, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε ο δεύτερος μεγαλύτερος τουρ οπερέιτορ στην Ευρώπη, Thomas Cook. 

Μέχρι στιγμής, όπως γνωστοποίησε ο τουρ οπερέιτορ, από το Ην. Βασίλειο έχει πωληθεί to 20% του καλοκαιρινού προγράμματος για το 2017, με τις τιμές να παρουσιάζουν αύξηση 8% κατά μέσο όρο.

Η στρατηγική του οργανισμού για το 2017 θα είναι προσεκτική, επισήμανε ο διευθύνων σύμβουλος, Peter Fankhauser, μετά από μια δύσκολη χρονιά φέτος. Οι πρώτες κρατήσεις για το καλοκαίρι του 2017 στις σημαντικότερες αγορές είναι ενθαρρυντικές όμως είναι ακόμα νωρίς, είπε.

Μειωμένα κέρδη το 2016 αλλά αύξηση στη Βρετανία

Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε σήμερα ο οργανισμός, τα κέρδη μετά φόρων για το 12μηνο μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου είχαν μείωση 10%, σε 9 εκατ. λίρες. Τα αποτελέσματα αυτά αποδίδονται στη μετακίνηση των κρατήσεων από την Τουρκία σε εναλλακτικούς προορισμούς και τη μετατροπή του νομίσματος.

Ωστόσο, τα κέρδη της Thomas Cook Ην. Βασιλείου ανήλθαν σε 152 εκατ. λίρες, αυξημένα κατά 33 εκατ. λίρες από πέρυσι. Η έμφαση που δόθηκε στα brand του ομίλου και τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία συνέβαλλε στο ρεκόρ που καταγράφηκε στα περιθώρια κέρδους στις επιχειρήσεις στο Ην. Βασίλειο και τη Β. Ευρώπη.

Η γερμανική αεροπορική εταιρία Condor, μετά και τον αντίκτυπο της Τουρκίας, είχε απώλειες της τάξης των 10 εκατ. λιρών και τα κέρδη της στην Ευρώπη μειώθηκαν κατά 22 εκατ. λίρες. Αυτό, καθώς και η μείωση της ζήτησης για Βέλγιο είχαν ως αποτέλεσμα τη μείωση κατά 2% των ετήσιων υποκείμενων κερδών του ομίλου σε 308 εκατ. λίρες, καθώς τα έσοδα του ομίλου μειώθηκαν στα 7,8 εκατ. λίρες.

Το ποσοστό των διαδικτυακών κρατήσεων αυξήθηκε από 40% πέρυσι σε 43% ενώ o τουρ οπερέιτορ κέρδισε 17 εκατ. λίρες από τις χαμηλότερες προμήθειες.

Επιπλέον, όπως δήλωσε ο κ. Fankhauser, η έμφαση στην ποιότητα και τις υπηρεσίες είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση κατά 6 βαθμούς της ικανοποίησης πελάτη το καλοκαίρι του 2016. Η έμφαση δόθηκε ακόμα και στη διατήρηση λιγότερων ξενοδοχείων.

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο