TUI: Πώληση του σπεσιαλίστα Travelopia

22-09-16 | TOUR OPERATORS

Στην πώληση του σπεσιαλίστα Travelopia προχωρά η TUI, αναθέτοντας το έργο εύρεσης αγοραστή στην Citigroup.

Το ποσό εξαγοράς της Travelopia μπορεί να φτάσει τα 500-600 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με το Reuters.

Η Travelopia αποτελείται από περισσότερα από 50 brand με έμφαση στις διακοπές πολυτελείας, περιπέτειας και με εκπαιδευτικό χαρακτήρα.

Η μονάδα έχει ετήσια έσοδα της τάξης του 1,5 δισ. ευρώ και τα κέρδη προ φόρων ανέρχονται σε 48 εκατ. ευρώ.

Στα brand της Travelopia ανήκουν τα Hayes & Jarvis, Exodus και Quark. Ωστόσο, η TUI θα διατηρήσει τα brand Crystal Ski και Thomson Lakes & Mountains. 

διαβάστε ακόμα

Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες