Σε καλή πορεία για την επίτευξη του στόχου κερδών για τη φετινή χρονιά βρίσκεται ο βρετανικός online τουρ οπερέιτορ On the Beach, παρά την προοπτική απωλειών στην αγορά κρατήσεων τελευταίας στιγμής λόγω εξωτερικών αρνητικών συγκυριών.
Όπως αναφέρει ο οργανισμός σε ανακοίνωση προς τους επενδυτές, οι τρομοκρατικές επιθέσεις στην Τουρκία και τη Γαλλία επηρεασαν τις κρατήσεις και τη ζήτηση για τη Μεσόγειο αυτό το καλοκαίρι.
Εν τω μεταξύ, η πρόσφατη κατάρρευση της Lowcosttravelgroup, η οικονομική αβεβαιότητα και η αδύναμη λίρα μετά την ανακοίνωση του αποτελέσματος από το δημοψήφισμα υπέρ του Brexit, επηρέασαν αρνητικά την καταναλωτική εμπιστοσύνη.
Σύμφωνα με την On the Beach, οι παράγοντες αυτοί επηρεάζουν την αγορά κρατήσεων τελευταίας στιγμής προβλέποντας σημάδια αδυναμίας σε αυτό το κομμάτι της αγοράς, με αποτέλεσμα να μειώνεται ο αριθμός των καταναλωτών που θα ταξιδεύουν φέτος.
Ωστόσο, ανέφερε ότι κερδίζει μερίδιο από τους ανταγωνιστές.
Ενώ η ανάπτυξη εσόδων θα είναι χαμηλότερο από τις προβλέψεις για τη χρονιά εξαιτίας των συνθηκων στην αγορά, ο οργανισμός συνέχισε να έχει υψηλές επιδόσεις σε σχέση με την αγορά αποκτώντας σημαντικό μερίδιο, εξηγεί ο κ. γενικός διευθυντής, Simon Cooper.
Η εταιρία ξεκαθάρισε ότι δεν πωλούσε και δεν είχε συνεργασία με την Lowcosttravelgroup.