Thomas Cook Γερμανίας: Νέο brand διακοπών πολυτελείας για το χειμώνα 2016/17

30-06-16 | TOUR OPERATORS

O δεύτερος μεγαλύτερος τουριστικός οργανισμός στην Ευρώπη, μετονομάζει το τμήμα premium διακοπών από Thomas Cook σε Thomas Cook Signature, βάζοντας τέλος στη σύγχυση μεταξύ της εταιρικής και τουρ οπερέιτινγκ επωνυμίας του και τοποθετώντας το brand πιο ξεκάθαρα στη Γερμανική αγορά τον ερχόμενο χειμώνα.

Έχουμε καθορίσει πιο αυστηρά το προφίλ των βασικών μας brand, Neckermann Reisen και Thomas Cook, και τα διαφοροποιήσαμε πιο ξεκάθαρα στα προϊόντα μας, εξηγεί η γενική διευθύντρια Γερμανίας, Stefanie Berk, μιλώντας κατά την παρουσίαση του χειμερινού προγράμματος 2016/17 στη Ν. Αφρική.

Η Thomas Cook Signature θα προσφέρει πολυτελείς διακοπές σε τετράστερα και πεντάστερα ξενοδοχεία με έξτρα όπως κρατήσεις θέσεων σε συγκεκριμένες αεροπορικές εταιρίες. 

Τον ερχόμενο χειμώνα, θα προσφέρει περί τα 1.500 ξενοδοχεία και περισσότερα από 200 τουρ, με τη Μοζαμβίκη, το Μιανμάν και τη Μαρτινίκα να αποτελούν νέους προορισμούς.

Παράλληλα, η νέα γραμμή προϊόντων Signature Finest Selection θα προσφέρει πολυτελείς διακοπές σε πεντάστερα ξενοδοχεία και άνω, με εξτρά όπως ταξίδι με τρένο σε πρώτη θέση από και προς το αεροδρόμιο αναχώρησης και ιδιωτικές μεταφορές στον προορισμό. Ισχυρή έμφαση θα δοθεί στους μακρινούς προορισμούς.

Όπως εξήγησε η κ. Berk μαζί με την υπεύθυνη για όλα τα πολυτελή προϊόντα της Thomas Cook Group, Kirsten Feld-Türkis, η γερμανική premium αγορά, που μετρά 10 εκατ. ταξίδια ετησίως, αναμένεται να εχει ισχυρή ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια ενώ το μεσαίο κομμάτι της αγοράς αναμένεται να συνεχίσει τη σταθερή πορεία του στα 60 εκατ. ταξίδια.

Το brand Neckermann Reisen θα τοποθετηθεί πιο ξεκάθαρα στο μέλλον ως τουρ οπερέιτορ για όλα τα είδη διακοπών, ειδικά για οικογένειες, προσφέροντας ξενοδοχεία από 2 έως 5 αστέρων. 

Συνολικά η Thomas Cook διεύρυνε το πρόγραμμα μακρινών προορισμών το χειμώνα του 2016/17 με 330 νέα ξενοδοχεία και 33 νέα τουρ, ιδιαίτερα στη νότια Αφρική, τις Μαλδίβες, την Ταϋλάνδη, τη Β. Αμερική και την Καραϊβική.

Από τους κοντινούς προορισμούς, η Ανδαλουσία προωθείται ως προορισμός για όλα τις εποχές του έτους και η χωρητικότητα έχει διευρυνθεί στην Πορτογαλία και τη Μαδέρα ως εναλλακτικές της Β. Αφρικής.

Ο οργανισμός διατηρεί τις τιμες στους κοντινούς και μεσαίων αποστάσεων προορισμούς σε χαμηλά επίπεδα για τον ερχόμενο χειμώνα, με μικρές αυξήσεις στη Μαγιορκα (+3%) και τα Κανάρια (+1%) και μειώσεις σε Αίγυπτο (-2%), Τουρκία (-5%) και Τυνησία (-15%).

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια