Tui Group: Σενάρια για μετονομασία των ευρωπαϊκών της επιχειρήσεων με το brand της TUI

11-05-15 | TOUR OPERATORS

Πυκνώνουν τα δημοσιεύματα στο εξωτερικό που θέλουν την Tui Group να εξετάζει το σενάριο πιθανής μετονομασίας των επιχειρήσεων της στην Ευρώπη με το brand της TUI.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας The Times, που ακολουθεί αντίστοιχο της Travel Weekly, ο μεγαλύτερος τουριστικός όμιλος στην Ευρώπη την Τετάρτη αναμένεται να αναδείξει μια νέα στρατηγική branding για τις επιχειρήσεις τουρ οπερέιτορ (στις οποίες περιλαμβάνονται οι Thomson και First Choice της Βρετανίας) στη διάρκεια παρουσίασης που θα αφορά τα αποτελέσματα 6μήνου.

Τα περισσότερα brand του ομίλου χρησιμοποιούν το ίδιο λογότυπο το οποίο εισήγαγε ο όμιλος το 2001 κάτω από την ομπρέλα «Ο Κόσμος της TUI», ως μέρος μιας προσπάθειας να εναρμονιστούν οι υπηρεσίες και το είδος των εμπειριών που οι πελάτες του ομίλου θα έπρεπε να αναμένουν.

Ωστόσο, ο όμιλος αναμένεται να εκδηλώσει την πρόθεσή του, πιθανόν μέσα στα επόμενα δύο ή τρία χρόνια, να χρησιμοποιήσει το brand της TUI που ήδη λειτουργεί στη γερμανική αγορά, σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές καθώς και στη βρετανική.

Στελέχη της εταιρίας μιλώντας ανώνυμα στην Travel Weekly τονίζουν ότι πρόκειται για μια συνεχιζόμενη διαδικασία και οι όποιες αλλαγές δρομολογούνται στο κομμάτι αυτό θα εφαρμοσθούν σταδιακά και όχι άμεσα.

Η κίνηση προς ένα μεμονωμένο brand αναμένεται να εξαπλωθεί και στις 5 αεροπορικές εταιρίες του ομίλου, οι οποίες διαθέτουν στόλο 140 αεροσκαφών. 

Μετά από τη συγχώνευση των Tui Travel και του γερμανικού μεγαλομετόχου της Tui AG, η εταιρία εγκατέλειψε τα σχέδιά της να συγκεντρώσει και τους 5 αερομεταφορείς της (Thomson Airways, Tuifly, Tuifly Nordic, Jetairfly και Arkefly) σε μια ενιαία βάση στο Ην. Βασίλειο, σε μια προσπάθεια να περιοριστούν τα κόστη κατά τουλάχιστον 100 εκατ. ευρώ. 

Η TUI αναμένεται ακόμα να παρουσιάσει τα σχέδιά της να οδηγήσει τις επιχειρήσεις των Thomson Cruise και Hapag-Lloyd Kreuzfahrten σε συγχώνευση με τη Royal Caribbean, προκειμένου να βελτιωθούν οι παράπλευρες πωλήσεις (cross selling) και οι λειτουργικές συνέργειες, σύμφωνα με δεδομένα που βασίζονται σε έρευνα της Morgan Stanley.

Κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων του ομίλου, αναμένεται επίσης τα δύο κορυφαία εκτελεστικά στελέχη του ομίλου, Fritz Joussen και Peter Long, να υπαινιχθούν πιθανές πωλήσεις, οι οποίες σύμφωνα με εκτιμήσεις αναλυτών, ενδέχεται να αποφέρουν στον όμιλο ποσό συνολικού ύψους 1 δισ. ευρώ.

διαβάστε ακόμα

Πράσινο φως στην πρόταση της ΤΕΜΕΣ για ίδρυση Διεθνούς Σχολής Τουρισμού και Γαστρονομίας στην Καλαμάτα
Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη
Η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία
Σε ψηφιακή αποτύπωση το «Πολιτιστικό Καλεντάρι Πιερίας»
BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου
Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα
19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN
Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;
Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο
FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour