Ολοκληρώθηκαν σήμερα Τετάρτη οι εκπαιδευτικές εκδηλώσεις για το 2015 της πρωτοβουλίας Grow Greek Tourism Online της Google. Η ομάδα του Grow Greek Tourism Online επισκέφθηκε 5 ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς (Καλαμάτα, Μύκονος, Κέρκυρα, Θεσσαλονίκη, Ρόδος) και ήρθε σε επαφή με τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις με σκοπό να τις εκπαιδεύσει αλλά και να τις υποστηρίξει ώστε να αναπτυχθούν βελτιώνοντας τη διαδικτυακή τους παρουσία.
Από τον προηγούμενο Σεπτέμβριο μέχρι και σήμερα, το Grow Greek Tourism Online:
·έχει εκπαιδεύσει περίπου 3.000 επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τουριστικό κλάδο με ιδιαιτέρως ενθαρρυντικά αποτελέσματα.
·9 στις 10 επιχειρήσεις που συμμετείχαν στις εκπαιδευτικές εκδηλώσεις βρήκαν το περιεχόμενο των εκδηλώσεων ιδιαιτέρως χρήσιμο και ωφέλιμο για την ανάπτυξη τους,
·ενώ 8 στους 10 συμμετέχοντες δήλωσαν πως θα εντείνουν τη χρήση του διαδικτύου για τη διαμόρφωση της εικόνας και την προβολή της επιχείρησής τους
· περίπου 60% των επιχειρήσεων ήταν ξενοδοχειακές μονάδες, ενοικιαζόμενα δωμάτια και διαμονή εν γένει και οι υπόλοιποι προέρχονταν από ταξιδιωτικά πρακτορεία, γραφεία ενοικίασης αυτοκινήτων και σκαφών, επαγγελματίες των ψηφιακών μέσων που συνεργάζονται με ταξιδιωτικά γραφεία, ξεναγοί κ.α.
· Περισσότερες από 200 κλήσεις έγιναν από επιχειρήσεις στη γραμμή υποστήριξης που έχει δημιουργήσει η Google για τις τουριστικές επιχειρήσεις που επιθυμούν να λάβουν κατ’ιδίαν υποστήριξη από τη Google για την ενίσχυση της διαδικτυακής τους παρουσίας.