Η επανάσταση των κινητών τηλεφώνων είναι εδώ: Είστε έτοιμοι;

29-04-15 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Οι σύγχρονοι ταξιδιώτες, κυρίως οι γυναίκες και οι νεαρής ηλικίας, προτίθενται να μοιράζονται τα προσωπικά τους δεδομένα σε εφαρμογές κινητών τηλεφώνων, αν υπάρχει το κίνητρο της χρήσης ειδικών υπηρεσιών στα ξενοδοχεία, ενώ υπάρχει η τάση να προτιμούν τη χρήση μίας εφαρμογής για κινητά, με εξατομικευμένο προφίλ, ανεξαρτήτως του ξενοδοχειακού brand που έχουν επιλέξει. 

Αυτό αποκαλύπτει νέα έρευνα που διεξήγαγε το Κέντρο Ερευνών Φιλοξενίας του Cornell, η οποία διερευνά τις καινοτομίες στον κλάδο της φιλοξενίας. 

Σύμφωνα με την έρευνα, που έχει τίτλο «Η επανάσταση των κινητών τηλεφώνων είναι εδώ: Είστε έτοιμοι;», και έχει σπόνσορες την Intel και την Monscierge, δείχνει ότι οι σύγχρονοι επισκέπτες ξενοδοχείων ενδιαφέρονται ιδιαιτέρως για τη χρήση του κινητού τηλεφώνου, προκειμένου να λαμβάνουν ειδοποιήσεις για το πότε είναι έτοιμο το δωμάτιό τους, να ζητούν υπηρεσίες δωματίου και να κάνουν αναβάθμιση δωματίου. 

Οι επισκέπτες χρησιμοποιούν τα κινητά τηλέφωνα ώστε να είναι συνδεδεμένοι με τα ξενοδοχεία τους και να διευκολύνονται στις πιο κοινές υπηρεσίες που προσφέρει ένα ξενοδοχείο, δήλωσε ο υπεύθυνος του τμήματος Strategy & Alignment της Monscierge, Gene Hopper.

Η μελέτη έγινε σε ψηφιακές πλατφόρμες που χρησιμοποιούνται τόσο πριν τι ταξίδι όσο και κατά τη διάρκεια της παραμονής στον προορισμό. Ερευνά τις συνδέσεις με τα ξενοδοχεία μετά την αναχώρηση από αυτά, τις προσωπικές πληροφορίες που οι επισκέπτες είναι διατεθειμένοι να μοιραστούν που ενδέχεται να ενισχύσουν την αδύναμη σύνδεση του ξενοδοχείου με τον επισκέπτη ή να αυξήσουν τα έσοδα.

Η μελέτη εντόπισε ότι οι ταξιδιώτες προτιμούν να χρησιμοποιούν μία κεντρική εφαρμογή για τη δημιουργία ενός προσωπικού ταξιδιωτικού προφίλ που θα λειτουργούσε ως βασικός τόπος για τις ταξιδιωτικές πληροφορίες και τις προτιμήσεις τους. Με αυτό τον τρόπο τα ξενοδοχεία μπορούν να παρέχουν μια εξατομικευμένη εμπειρία πελάτη και δεν θα χρειαζόταν το κατέβασμα διαφορετικών εφαρμογών για κάθε ξενοδοχείο ή brand, όπως ισχύει σήμερα.

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων