Booking.com: Νέα υπηρεσία αναβάθμισης της online παρουσίας & διευκόλυνσης των κρατήσεων στα ξενοδοχεία

24-04-15 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ένα νέο τμήμα, που ονομάζεται BookingSuite και θα ασχολείται με την προώθηση καταλυμάτων παρέχοντας στους ιδιοκτήτες και τα brand που τα διαχειρίζονται, τα μέσα για να αναπτύξουν πιο αποτελεσματικά τις επιχειρήσεις τους μέσα από την ενίσχυση της παρουσίας τους στο διαδίκτυο και τη διευκόλυνση των κρατήσεων, λανσάρει η μεγάλη πλατφόρμα κρατήσεων Booking.com.

Επί του παρόντος, η πλατφόρμα συνεργάζεται με περισσότερους από 600.000 παρόχους υπηρεσιών φιλοξενίας, προσφέροντας σε ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο επιλογές διανυκτερεύσεων σε όλο το εύρος κόστους.

Το νέο τμήμα, BookingSuite, θα προσφέρει στους παρόχους υπηρεσιών φιλοξενίας σε όλο τον κόσμο, λύσεις λογισμικού βασισμένες στο cloud. Το πρώτο προϊόν της, ειδικά διαμορφωμένο για πρόσβαση και από κινητά, έχει προγραμματιστεί έτσι ώστε να δίνει ώθηση στις οργανικές κρατήσεις και να προσφέρει στους ιδιοκτήτες ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο με πλήρη έλεγχο περιεχομένου.

Η BookingSuite θα ενθαρρύνει ακόμα τους συνεργάτες της να βρίσκονται συγχρονισμένοι με τις εξελίξεις της τεχνολογίας, ανανεώνοντας συνεχώς τα προϊόντα της χωρίς επιπλέον κόστη για τους συνεργάτες. 

Η νέα λύση σκοπεύει να διευκολύνει τη λειτουργικότητα των κρατήσεων σε παρόχους υπηρεσιών φιλοξενίας. 

Είναι η πρώτη φορά που ξενοδόχοι από όλο τον κόσμο μπορούν να αποκτήσουν διαδικτυακή παρουσία υψηλού επιπέδου, χωρίς οικονομικό κίνδυνο και λειτουργικά και τεχνικά κόστη. 

Η νέα υπηρεσία υπόσχεται ακόμη να περιορίσει τον χρόνο και τους πόρους που απαιτούνται για την ανάπτυξη και διαχείριση των παραδοσιακών διαδικτυακών πόρταλ, δίνοντας τη δυνατότητα στους συνεργάτες της να έχουν ταυτόχρονα ισχυρή διαδικτυακή παρουσία.

 

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων