Η Expedia γίνεται πανίσχυρη- απέκτησε και την Orbitz Worldwide μετά την Travelocity

12-02-15 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Σε οριστική συμφωνία για την απόκτηση της Orbitz Worldwide, η οποία δραστηριοποιείται στις διαδικτυακές πωλήσεις ταξιδίων με site όπως το Orbitz, το HotelClub και το CheapTickets, καθώς και όλων των brand της, προχώρησε η Expedia. 

Η απόκτηση της Orbitz θα στοιχίσει στην Expedia 12 δολάρια ανά μετοχή, αντιστοιχώντας σε 1,6 δισ. δολάρια ως τιμή εξαγοράς του συνόλου της εταιρίας.

Η απόκτηση της Orbitz έχει στόχο την περαιτέρω αναβάθμιση των προσφερόμενων προϊόντων της Expedia στους πελάτες και τους συνεργάτες της.

Η εξαγορά έχει συμφωνηθεί σε επίπεδο διοικητικών συμβουλίων των δύο εταιριών, και απομένει η έγκριση της πλειονότητας των μετόχων της Orbitz Worldwide.

Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο μήνα η Expedia αγόρασε την Travelocity και πριν από μερικούς μήνες την Wotif στην Αυστραλία. Την περασμένη εβδομάδα, ο διευθύνων σύμβουλος Dara Khosrowshahi άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για νέες εξαγορές μέσα στο 2015.

Οι παραπάνω συμφωνίες καθιστούν την ενιαία Expedia-Travelocity-Orbitz ακόμη πιο ισχυρή στις διαπραγματεύσεις με τους ξενοδόχους σε όλο τον κόσμο.

διαβάστε ακόμα

Πράσινο φως στην πρόταση της ΤΕΜΕΣ για ίδρυση Διεθνούς Σχολής Τουρισμού και Γαστρονομίας στην Καλαμάτα
Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη
Η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία
Σε ψηφιακή αποτύπωση το «Πολιτιστικό Καλεντάρι Πιερίας»
BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου
Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα
19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN
Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;
Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο
FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour