Σε οριστική συμφωνία για την απόκτηση της Orbitz Worldwide, η οποία δραστηριοποιείται στις διαδικτυακές πωλήσεις ταξιδίων με site όπως το Orbitz, το HotelClub και το CheapTickets, καθώς και όλων των brand της, προχώρησε η Expedia.
Η απόκτηση της Orbitz θα στοιχίσει στην Expedia 12 δολάρια ανά μετοχή, αντιστοιχώντας σε 1,6 δισ. δολάρια ως τιμή εξαγοράς του συνόλου της εταιρίας.
Η απόκτηση της Orbitz έχει στόχο την περαιτέρω αναβάθμιση των προσφερόμενων προϊόντων της Expedia στους πελάτες και τους συνεργάτες της.
Η εξαγορά έχει συμφωνηθεί σε επίπεδο διοικητικών συμβουλίων των δύο εταιριών, και απομένει η έγκριση της πλειονότητας των μετόχων της Orbitz Worldwide.
Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο μήνα η Expedia αγόρασε την Travelocity και πριν από μερικούς μήνες την Wotif στην Αυστραλία. Την περασμένη εβδομάδα, ο διευθύνων σύμβουλος Dara Khosrowshahi άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για νέες εξαγορές μέσα στο 2015.