Τη νέα μηχανή κρατήσεων, που βασίζεται στην τεχνολογική καινοτομία και υπόσχεται την αύξηση του όγκου εργασιών των τουριστικών επιχειρήσεων, παρουσίασε στη HORECA η εταιρία Τravelotopos.
Σύμφωνα με την διευθύντρια πωλήσεων της εταιρίας, Μαρία Αϊβαλιώτη, η μηχανή κρατήσεων της επόμενης δεκαετίας είναι έτοιμη, είναι ελληνική και έχει στόχο να οργανώνει και να διαθέτει online, σε πολλαπλά κανάλια διανομής, όλες τις δραστηριότητες που συνθέτουν τη συνολική εμπειρία του επισκέπτη στη χώρα.
Τέτοιες υπηρεσίες, όπως η μεταφορά, εστιατόρια, σπα, γάμοι, γαμήλια πακέτα, κρουαζιέρες, μουσεία, εκδηλώσεις, Water sports και πολλές ακόμα επιπλέον δραστηριότητες, θα μπορούν να προσφέρονται στην “online αγορά” δίνοντας προστιθέμενη αξία στον ξενοδόχο, τόνισε η κ. Αϊβαλιώτη.
Η συνολική εμπειρία του επισκέπτη είναι αυτή που δημιουργεί δεσμούς μεταξύ ξενοδόχου και πελάτη και, όπως επισήμανε, αυτή η μηχανή κρατήσεων την ισχυροποιεί.