Πώς τα brands μπορούν να αξιοποιούν στο μέγιστο τις δυνατότητες του YouTube

21-01-15 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Τρόπους με τους οποίους μπορούν να αξιοποιούν στο μέγιστο τις δυνατότητες του YouTube ανέδειξε η Google σε περισσότερα από 100 brands και διαφημιστικές εταιρίες, σε εκδήλωση που διοργάνωσε στην Αθήνα.

Η παρουσίαση βασίστηκε σε case studies και ανέδειξε το βαθμό στον οποίο το YouTube έχει συμβάλει στην αλλαγή του τρόπου που τα brands αλληλεπιδρούν με τα κοινά τους.

«Στόχος μας ήταν να εμπνεύσουμε και να δημιουργήσουμε έναν οδηγό για brands και διαφημιστικές εταιρείες ώστε, έχοντας ως αφετηρία επιτυχημένα παραδείγματα, να ανοίξουν διαύλους διαλόγου με τη διαρκώς αυξανόμενη κοινότητα των followers & fans, που με ενθουσιασμό μοιράζονται τα ενδιαφέροντά τους στο YouTube. Το YouTube αξιοποιεί το video, το πλέον ισχυρό μέσο σύνδεσης, ταύτισης και επιρροής, και το αναβαθμίζει από μονόδρομη επικοινωνία σε μια αμοιβαία εμπειρία, προσκαλώντας brands και καταναλωτές να συνδεθούν, να δημιουργήσουν και να χτίσουν κοινότητες.», δήλωσε ο Στέφανος Λουκάκος, Country Manager Google Ελλάς.

Στην Ελλάδα, πάνω από 6 εκατομμύρια χρήστες κάνουν χρήση του YouTube με περίπου το 53% από αυτούς να μοιράζεται συστηματικά συνδέσμους της πιο δημοφιλούς πλατφόρμας διασύνδεσης και ανταλλαγής video.

Επιπλέον, βάσει στοιχείων της Google, οι Έλληνες χρήστες χρησιμοποιούν το YouTube κατά κύριο λόγο για την ψυχαγωγία τους (98%), την ενημέρωση τους (75%) καθώς και την επικοινωνία και τη διασύνδεση (65%). 

Οι 10 κορυφαίες διαφημίσεις στο youtube στην Ελλάδα

Επιπλέον, η Google δημοσίευσε το YouTube Ads Leaderboard για πρώτη φορά στην Ελλάδα, τη λίστα που τιμά τις 10 κορυφαίες δημιουργικές διαφημίσεις που οι Έλληνες χρήστες παρακολούθησαν περισσότερο το 2014. Ο τρόπος με τον οποίο οι διαφημίσεις αυτές κατατάχθηκαν στη λίστα βασίστηκε σε αλγόριθμο που λαμβάνει υπόψη πληρωμένα και οργανικά views καθώς και τη διάρκεια παραμονής των χρηστών σε κάθε video.   

Η πλήρης λίστα ακολουθεί:

Title: Nike Football: Winner Stays. ft. Ronaldo, Neymar Jr., Rooney, Ibrahimović, Iniesta & more

Uploaded by: NikeFootball

Creative Agency: Wieden + Kennedy

Media Agency: Mindshare

 

Title: Nike Football: The Last Game ft. Ronaldo, Neymar Jr., Rooney, Zlatan, Iniesta & more Uploaded by: NikeFootball

Creative Agency: vistabetgr

Media Agency: Mindshare

 

Title: Vistabet.gr / Το 'πε ο Μουρίνιο στον ΛεΠά!

Uploaded by: vistabetgr

Creative Agency: Frank

Media Agency: Click2Profit

 

Title: Nike Football: Risk Everything. Cristiano Ronaldo, Neymar Jr. & Wayne Rooney

Uploaded by: NikeFootball

Creative Agency: Wieden + Kennedy

Media Agency: Mindshare

 

Title: Μάνος Σέργιος - Η Κλήση (Τράπεζα Πειραιώς - Ελλάδα δίπλα σου)

Uploaded by: ElladaDiplaSou

Creative Agency: The Newtons Laboratory

Media Agency: Mindshare

 

Title:  ΔΩΡΕΑΝ ΔΟΚΙΜΗ ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Uploaded by: WINDnetwork

Creative Agency: The Newtons Laboratory

Media Agency: ATCOM

 

Title:  Νέα διαφήμιση Lacta - #YparxeiAgapi

Uploaded by: LactaFilms

Creative Agency: Bold Ogilvy

Media Agency: Dentsu Aegis Network Hellas

 

Title:  Nestlé FITNESS® Bra Cam

Uploaded by: NestleFitness

Creative Agency: McCANN

Media Agency: ZenithOptimedia

 

Title:  Στοίχημα Μουντιάλ με Παπαβασιλείου - Κοντοπίδη - Stoiximan Διαφήμιση

Uploaded by: StoiximanTV

Creative Agency: 4WISEMONKEYS

Media Agency: Globe One Digital

 

Title: Coca-Cola Reasons To Believe: Pet Lover

Uploaded by: Coca-Cola

Creative Agency: McCANN

Media Agency: Mindshare

 

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο