H Atcom επενδύει στον τουρισμό - ενσωματώνει την Aboutourism και ιδρύει το νέο business unit Toposophy

04-11-14 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Την ίδρυση ενός νέου Business Unit που ονομάζεται Toposophy, το οποίο δημιουργείται από την ενσωμάτωση της εταιρείας συμβούλων τουριστικής ανάπτυξης και προβολής Aboutourism Destination Consultants, ανακοίνωσε η Atcom, έχοντας ως κεντρικό στόχο τη διεύρυνση της δραστηριότητας της εταιρείας σε τομείς και αγορές στρατηγικής προτεραιότητας.

Έτσι, η Aboutourism επανατοποθετείται στην Ελλάδα και στη διεθνή αγορά με την εταιρική ταυτότητα "Toposophy" (www.toposophy.com) και μετατρέπεται από tourism consultancy σε Integrated Destination Marketing Agency, λειτουργώντας ως κάθετο Business Unit της Atcom, με επικεφαλής τον Μανώλη Ψαρρό.

Με την εξέλιξη αυτή η ATCOM αποκτά ευρύτερη αντίληψη και εξειδικευμένη τεχνογνωσία σε όλους του τομείς ανάπτυξης, διαχείρισης και προώθησης του τουριστικού προϊόντος. 

Εντάσσοντας στο δυναμικό της το Toposophy, αναπτύσσει ένα διευρυμένο πλαίσιο υπηρεσιών για νέους και υφιστάμενους πελάτες (Fixed & Tailor-Made Solutions σε Online/Offline επίπεδο), ενώ αποκτά πρόσβαση σε νέες αγορές της Ελλάδας και του εξωτερικού. Παράλληλα, με την έναρξη της λειτουργίας του, το Toposophy εδραιώνει την ηγετική παρουσία της εταιρείας στην εκπόνηση και εφαρμογή  στρατηγικών σχεδίων και στην παροχή ψηφιακών υπηρεσιών για το σύνολο των οργανισμών και επιχειρήσεων του τουριστικού τομέα, τροφοδοτούμενο από την τεχνογνωσία και εμπειρία της Atcom.

Οι βασικές υπηρεσίες του Toposophy είναι:

• Η εκπόνηση στρατηγικών σχεδίων και μελετών του τουριστικού τομέα

• Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ολοκληρωμένων προγραμμάτων τουριστικής προβολής σε web, social media, mobile και παραδοσιακά μέσα. 

• Η οργάνωση και διεξαγωγή tourism events & workshops συμπεριλαμβανομένων travel trade events και press/fam trips 

Από την ίδρυσή της η Aboutourism έχει δραστηριοποιηθεί σε διεθνές και εγχώριο επίπεδο και έχει συνεργαστεί κατά κύριο λόγο με τις επίσημες κρατικές, περιφερειακές ή τοπικές αρχές (ΕΟΤ, Δήμος Αθηναίων, Slovenian Tourism Board, French Ministry of Tourism, Helsinki Region, Mexican Secretary of Tourism) για τη διενέργεια επιστημονικών ερευνών και την υλοποίηση προωθητικών ενεργειών με σκοπό την προσέλκυση επισκεπτών, την ενίσχυση της τουριστικής οικονομίας των εκάστοτε προορισμών και την βιώσιμη αξιοποίηση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών κάθε τόπου.

 

διαβάστε ακόμα

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βραβεύει εξέχοντα αρχιτεκτονικά έργα σε όλη την Ευρώπη
ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας
Γερμανικός τουρισμός: +63% οι δαπάνες για διακοπές το καλοκαίρι του 2024 – Τρίτη επιλογή η Ελλάδα
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνουν οι προγραμματισμένες αεροπορικές θέσεις για τη σεζόν - η εικόνα ανά αγορά και αεροδρόμιο
Ισπανικός τουρισμός | Νέο ρεκόρ αναμένεται το 2024
Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά
Χαλκιδική: Fam trip 20 τουριστικών πρακτόρων από 12 χώρες
Νέες Σ.Σ.Ε. στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις των Χανίων
Indie Playground Festival vol.2 | 1 & 2 Ιουνίου | Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
Προβολή της Ελλάδας στη Στοκχόλμη ως ιδανικός προορισμός για συνταξιούχους