Έρευνα Amadeus: Τα πλεονεκτήματα του lean τρόπου σκέψης για τις τουριστικές επιχειρήσεις

04-11-14 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Μια νέα μελέτη της εταιρίας λύσεων τεχνολογίας στον κλάδο του τουρισμού, Amadeus, προτρέπει τις τουριστικές επιχειρήσεις να εφαρμόσουν τις αρχές του “lean” τρόπου σκέψης στους τομείς τεχνολογίας και επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. Όπως υποστηρίζει η έρευνα, με τον τρόπο αυτό οι επιχειρήσεις θα διαμορφώσουν μια βιομηχανία που θα μπορεί να ανιχνεύει, να κατανοεί και να ανταποκρίνεται καλύτερα στην πολυπλοκότητα και στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών της.

Την έρευνα, με τίτλο «Cleared for take-off», επιμελήθηκε ο James Woudhuysen για λογαριασμό της Amadeus. Η μελέτη ισχυρίζεται ότι με την έλευση των ραγδαία εναλλασσόμενων προτιμήσεων των καταναλωτών, τον πολλαπλασιασμό των επιλογών αναζήτησης, έκδοσης εισιτηρίων και inventory, τις νέες τεχνολογίες και τους, μικρότερους από ποτέ κύκλους ζωής καινοτομίας, η ταξιδιωτική βιομηχανία πρέπει να υιοθετήσει έναν νέο τρόπο σκέψης, διαφορετικά ρισκάρει να μείνει πίσω από τις εξελίξεις.

Ο “lean” τρόπος σκέψης αφορά τη διαχείριση και τη μείωση της σπατάλης, αυξάνοντας την αποτελεσματικότητα και την αξία για τον πελάτη. Με την εφαρμογή αυτών των αρχών στην τεχνολογία της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, η μελέτη υποστηρίζει ότι οι εταιρείες μπορούν να προσφέρουν πολυποίκιλη και μεγαλύτερη λειτουργικότητα στους πελάτες, με τρόπους που καλύπτουν καλύτερα τις ανάγκες τους και βελτιώνουν την συνολική ταξιδιωτική εμπειρία.   

«Με τον “lean” τρόπο σκέψης», αναφέρει ο κ. Woudhuysen, «οι εταιρείες ταξιδιών μπορούν να αναμένουν ταχύτατους ρυθμούς ανάπτυξης νέων υπηρεσιών και εφαρμογών. Θα είναι πλέον σε θέση να κερδίζουν περισσότερα χρήματα εντοπίζοντας έξυπνα εξειδικευμένα τμήματα της αγοράς (market niches) και θα αποκτήσουν εμπειρία στην προσωποποίηση των προσφερόμενων υπηρεσιών τους ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε πελάτη τους».

Ταυτόχρονα η μελέτη δείχνει ότι ο “lean” τρόπος σκέψης μπορεί να απελευθερώσει πόρους, οι οποίοι με τη σειρά τους θα επιτρέψουν στις επιχειρήσεις να εισάγουν γρηγορότερα καινοτομίες στην αγορά. Η υιοθέτηση αυτού του τρόπου σκέψης  σημαίνει επίσης ότι τα δεδομένα των πελατών ερμηνεύονται με σκοπό να βελτιωθεί η πελατειακή αξία, ενώ και οι στόχοι των εταιριών αντανακλούν τις επιδιώξεις του πελάτη και όχι τις προκαταλήψεις της επιχείρησης.  

Η μελέτη, η οποία έπεται των μελετών που έχει δημοσιεύσει η Amadeus σχετικά με το open source λογισμικό και το Big Data, αναλύει επίσης τα παρακάτω θέματα:

-Τι υποστηρίζει  ο “lean” τρόπος σκέψης και πως εφαρμόζεται στην ταξιδιωτική βιομηχανία

-Πως η ταξιδιωτική βιομηχανία μπορεί να ωφεληθεί από την υιοθέτηση lean IT πρακτικών

-Τις ευρύτερες δυνατότητες που έχει το lean IT να μεταμορφώσει τα ταξίδια π.χ. μέσα από την ενσωμάτωση μη παραδοσιακού ταξιδιωτικού περιεχομένου στην ταξιδιωτική εμπειρία

-Πως η Amadeus έχει ήδη υιοθετήσει τον “lean” τρόπο σκέψης στις παγκόσμιες τεχνολογικές της δραστηριότητες

Ο κ. Woudhuysen σχολίασε σχετικά: «Οι αρχές του “lean”, οι οποίες έφεραν την καινοτομία στην μεταποιητική βιομηχανία τη δεκαετία του ’80, εφαρμόζονται πλέον στην τεχνολογία και τις επιχειρηματικές δραστηριότητες, σε βιομηχανίες που βασίζονται στην παροχή υπηρεσιών. Η ιδέα δεν βασίζεται απλά στην προσπάθεια μείωσης της σπατάλης και την αύξηση της αποδοτικότητας, αλλά επίσης, και πιο σημαντικά, στην αύξηση της αποτελεσματικότητας και στη δημιουργία πραγματικής αξίας για τους πελάτες. Οι επιβάτες, οι πάροχοι και οι πωλητές ταξιδιωτικών υπηρεσιών προσδοκούν ότι η ταξιδιωτική τεχνολογία θα βελτιώνεται συνεχώς. Θέλουν λύσεις που θα παραδίδονται γρήγορα, ενώ περιμένουν επίσης νέες εφαρμογές σε λογικές τιμές. Ο “lean” τρόπος σκέψης στην τεχνολογία έχει τη δύναμη να οργανώσει πολλά από αυτά τα θέματα και να μεταμορφώσει τη βιομηχανία κατά τη διαδικασία».

Ο κ. Wolfgang Krips, εκτελεστικός αντιπρόεδρος του Τμήματος Διεθνών Δραστηριοτήτων της Amadeus σχολίασε: «Πλέον η προσοχή δεν στρέφεται στην διοίκηση των ανθρώπων, όπως στο κλασσικό μοντέλο Διοίκησης και Ελέγχου, αλλά στην καλλιέργεια συνθηκών πρόληψης και αντίδρασης που θα κινητοποιήσουν το “πνευματικό” δυναμικό της επιχείρησης. Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να επιτύχουμε οικονομίες κλίμακας, καθώς συνεργαζόμαστε με τους πελάτες και τους συνεργάτες μας προς την διαμόρφωση του μέλλοντος της ταξιδιωτικής βιομηχανίας».

 

διαβάστε ακόμα

Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά