Πώς επηρεάζει η Google τη διαδικτυακή «ορατότητα» των ταξιδιωτικών brands

08-03-23 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Οι δύο τελευταίες ενημερώσεις του γίγαντα αναζήτησης Google, μείωσαν την προβολή των μεγαλύτερων brands του κλάδου των ταξιδιών και του τουρισμού στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Σε αυτή τη διαπίστωση κατέληξε το  πρακτορείο ψηφιακών δημοσίων σχέσεων Tank, το οποίο ανέλυσε τον αντίκτυπο που είχαν οι πιο πρόσφατες ενημερώσεις της Google στην προβολή των ιστότοπων των μεγαλύτερων επιχειρήσεων σε 15 τομείς.

 Ειδικότερα, το Tank παρακολούθησε πόσες λέξεις-κλειδιά εμφανίστηκαν για κάθε εταιρεία στα 10 κορυφαία αποτελέσματα (σελίδα ένα από την αναζήτηση της Google) πριν από την έναρξη των αλλαγών και, στη συνέχεια, συγκρίθηκε το αποτέλεσμα με την απόδοση μετά την εφαρμογή των ενημερώσεων. Ακολούθως, ελήφθη ένα άθροισμα αυτών των στοιχείων για κάθε κλάδο, για να δοθεί μια μέση στατιστική για την απόδοση του κλάδου στο σύνολό του.

 Ο τουριστικός και ταξιδιωτικός κλάδος, είδε τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις να εμφανίζονται στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης για κατά μέσο όρο 3,27% λιγότερες λέξεις-κλειδιά τον Ιανουάριο του 2023 από ό,τι στις αρχές Δεκεμβρίου 2022.

Αρκετοί άλλοι κλάδοι κέρδισαν από τις αλλαγές, όπως τα είδη σπιτιού και τα εσωτερικά είδη (αύξηση 2,7%), τα τρόφιμα και τα ποτά (αύξηση 2,2%), η αρχιτεκτονική (άνοδος 1,6%) και οι βιομηχανίες αυτοκινήτων (άνοδος 1,5%). Η μεγαλύτερη απώλεια σημειώθηκε στα logistics και την αποθήκευση, με πτώση 5,89%.

Οι δύο αλλαγές του Δεκεμβρίου από την Google - η Ενημέρωση Χρήσιμου Περιεχομένου και η Ενημέρωση Ανεπιθύμητου Συνδέσμου – προορίζονταν και οι δύο στην ιεράρχηση του χρήσιμου περιεχομένου.

Επίσης, οι ενημερώσεις «τιμωρούν» περαιτέρω τους ιστότοπους που η μηχανή αναζήτησης θεωρεί ότι προσπαθούν να εξαπατήσουν το σύστημα, συμπεριλαμβάνοντας περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί μόνο για να προσπαθήσει να καταταχθεί υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Ωστόσο, όπως εξηγεί ο επικεφαλής ψηφιακού τμήματος του Tank, κ. Martin Harris, τόσο τα κέρδη όσο και οι απώλειες από αυτά, μπορεί να είναι προσωρινά, καθώς αυτός είναι ο φυσικός τρόπος με τον οποίο αλλάζει το τοπίο της Google, εφόσον το μόνο που θέλει να κάνει είναι να παρέχει στους ανθρώπους χρήσιμες και ακριβείς απαντήσεις για ερωτήσεις που αναζητούν. Περαιτέρω, ο κ. Harris ανέφερε ότι, για τα brands που έχουν χάσει, είναι σημαντικό να μην πανικοβάλλονται και να μην κάνουν τίποτα βιαστικά. Αντίθετα, να θυμούνται ότι το πιο σημαντικό πράγμα παραμένει αμετάβλητο: ο ιστότοπός τους πρέπει να παρέχει εμπεριστατωμένες και ενημερωτικές πληροφορίες καλύτερης ποιότητας από τους ανταγωνιστές. Ομοίως, οι επιχειρήσεις που έχουν δει την προβολή τους να αυξάνεται, θα πρέπει να έχουν υπόψη ότι η επόμενη ενημέρωση θα μπορούσε να τις επαναφέρει στην προηγούμενη θέση τους. Επομένως, θα πρέπει να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία με αυτούς τους όρους, όσο μπορούν.

 

Κάθε ενημέρωση επιτρέπει στη Google να διακρίνει το περιεχόμενο που δημιουργείται απλώς για να αυξήσει ευκολότερα την κατάταξη ενός ιστότοπου. Τέλος, ο κ. Harris καταλήγει στο ότι, για να θέσουν ένα brand σε καλύτερη θέση, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να διασφαλίσουν ότι η τεχνογνωσία του εργατικού δυναμικού τους εμφανίζεται στον ιστότοπό τους, ότι εξηγούν και συζητούν θέματα — και ότι οι άνθρωποι μπορούν να τη βρουν.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο