Tripadvisor: πώς θα αιχμαλωτίσετε το ενδιαφέρον του ταξιδιώτη στο στάδιο της κράτησης

04-10-14 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Συμβουλές απευθύνει το Tripadvisor προς τους ξενοδόχους για την οικοδόμηση ισχυρότερων και επικερδέστερων σχέσεων με τους πελάτες τους, επικεντρώνοντας στους παράγοντες που τους παρακινούν να ταξιδέψουν.

Η έκθεση TripBarometer του Σεπτεμβρίου είναι εστιασμένη στην ψυχολογία του ταξιδιού. Το ΤripAdvisor ρώτησε τους ταξιδιώτες ποια είναι τα κίνητρά τους για τα ταξίδια και τα συναισθήματά τους σε κάθε στάδιο των διακοπών, ενώ παράλληλα ζήτησε από τους ιδιοκτήτες καταλυμάτων να τους πουν ποια συναισθήματα θέλουν να προκαλούν στους πελάτες τους και τι κάνουν ώστε να τα ενθαρρύνουν.

Ξεκινώντας από το στάδιο της κράτησης και του προγραμματισμού του ταξιδιού, το TripAdcisor παραθέτει πιο κοντινή ματιά στα ευρήματά της έρευνας και μερικές συμβουλές με σκοπό τη βέλτιστη αξιοποίησή τους. 

Αιχμαλωτίστε το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών όταν είναι ενθουσιασμένοι

Κατά τη διαδικασία κράτησης , το 46% των καταλυμάτων παγκοσμίως επικεντρώνονται στο να καθησυχάσουν τους πελάτες σχετικά με την πραγματοποίηση της κράτησης. Παρόλο που είναι θετικό να θέτουν αυτήν την προτεραιότητα περισσότεροι από τους μισούς ιδιοκτήτες ώστε να ενθαρρύνουν τις κρατήσεις, η αλήθεια είναι ότι πρέπει να κάνουν ακόμα περισσότερα.

Γιατί; Κατά την περίοδο της κράτησης, ο ενθουσιασμός των ταξιδιωτών παγκοσμίως βρίσκεται στην κορύφωσή του (μόνο κατά 1% χαμηλότερος συγκριτικά με το στάδιο της άφιξης). Αναλογιστείτε το τελευταίο ταξίδι αναψυχής που κάνατε – ο καθησυχασμός για την πραγματοποίηση κράτησης ήταν κάτι που σας ενθουσίασε σχετικά με το ταξίδι σας; Μάλλον όχι, διότι το να καθησυχάζετε τους πελάτες σχετικά με την κράτησή τους είναι σαν να έχετε μια πινακίδα έξω από το κατάλυμά σας. Είναι απαραίτητη και φέρνει τους πελάτες στην πόρτα σας, αλλά δεν είναι κάτι το συναρπαστικό. Αξιοποιήστε τον ενθουσιασμό και την ενέργεια που νιώθουν οι πελάτες σας και θα ενισχύσετε τον συναισθηματικό δεσμό των ταξιδιωτών με την επιχείρησή σας.

Για να επωφεληθείτε από τον αυξημένο ενθουσιασμό πριν από το ταξίδι, προσφέρετε στους πελάτες την αίσθηση ότι οι διακοπές τους έχουν ήδη ξεκινήσει. Για παράδειγμα, στο e-mail επιβεβαίωσης της κράτησης μπορείτε να παρουσιάσετε ένα μέλος του προσωπικού της υποδοχής, κάποια τοπική εκδήλωση κατά τη διάρκεια της διαμονής ή συμβουλές δραστηριοτήτων για την πρώτη μέρα διαμονής των πελατών.

Με τόσες πολλές κουλτούρες, εμπειρίες και κουζίνες που προσφέρονται για ανακάλυψη, δεν είναι περίεργο που το 71% των ταξιδιωτών παγκοσμίως παραθέτουν τη «διεύρυνση των πνευματικών οριζόντων» ως αιτία για τα ταξίδια τους.

Προς ικανοποίηση αυτής της επιθυμίας, δείτε τι κάνουν οι ιδιοκτήτες καταλυμάτων για να ενθαρρύνουν την αίσθηση διεύρυνσης του πεδίου κατανόησης του κόσμου και των εμπειριών των ταξιδιωτών:

-Παροχή πληροφοριών ιστορικού και πολιτισμικού περιεχομένου: 70%

-Παρουσίαση τοπικών γεύσεων στους πελάτες: 50%

-Προσφορά εκπαιδευτικών εκδρομών με ξεναγούς από την περιοχή: 47%

-Παροχή προνομιακής πρόσβασης σε αξιοθέατα και μουσεία: 29%

-Προσφορά μαθημάτων μαγειρικής, ξένων γλωσσών ή άλλου περιεχομένου: 16%

Για να αξιοποιήσετε τον ενθουσιασμό των ταξιδιωτών σχετικά με το ταξίδι τους και τη διεύρυνση των οριζόντων τους, καλό θα ήταν να ξεκινήσετε αυτές τις δραστηριότητες πριν από τη διαμονή τους. Η διαδικασία κρατήσεών σας περιλαμβάνει την πώληση εκδρομών, μαθημάτων και άλλων πρόσθετων προϊόντων πολιτισμικού χαρακτήρα που αποφέρουν επιπλέον εισόδημα; Οι διαφημιστικές σας ενέργειες πριν από τη διαμονή του πελάτη, περιλαμβάνουν συμβουλές που προωθούν την αίσθηση του «βρίσκομαι ήδη εκεί»;

Για παράδειγμα, η παρουσίαση ενός δημοφιλούς τοπικού πιάτου ή συστατικού στους ταξιδιώτες κατά τη διαδικασία κράτησης είναι ένας σπουδαίος τρόπος να ενισχύσετε τον ενθουσιασμό τους και να προωθήσετε μαθήματα μαγειρικής. Εάν δεν θέλετε να ενσωματώσετε την προώθηση πρόσθετων προϊόντων στη ροή κράτησης, προσθέστε τις πληροφορίες για τα μαθήματα ή τις τοπικές εκδρομές στο e-mail επιβεβαίωσής σας και σε ένα ανεξάρτητο e-mail που θα απαντά στο αίτημα ενός πελάτη για κράτηση στην επιχείρησή σας.

Διαφορετικές γενιές, ίδια κίνητρα

Αν και οι millennials περηφανεύονται ότι διαφέρουν από τις προηγούμενες γενιές, αποδεικνύεται ότι οι λόγοι που ταξιδεύουν μοιάζουν πολύ με εκείνους των παππούδων τους. Εν τω μεταξύ, το κίνητρο της σύσφιξης των σχέσεων είναι μακράν ισχυρότερο για τις οικογένειες, ενώ οι ταξιδιώτες μέσης ηλικίας χωρίς παιδιά δίνουν έμφαση στην αρμονία. Δείτε πόσο ευθυγραμμισμένοι είναι οι millennials με τους συνταξιούχους:

Διεύρυνση πνευματικών οριζόντων

Millennials: 74%

Συνταξιούχοι: 73%

Απελευθέρωση

Millennials: 64%

Συνταξιούχοι: 60%

Ισχυρότερες σχέσεις

Millennials: 41%

Συνταξιούχοι: 43%

Ενθουσιασμός

Millennials: 36%

Συνταξιούχοι: 24%

Πολυτέλεια

Millennials: 21%

Συνταξιούχοι: 21%

Τάξη

Millennials: 20%

Συνταξιούχοι: 20%

Αρμονία

Millennials: 17%

Συνταξιούχοι: 21%

Όπως φαίνεται, όσο κι αν αλλάζουν τα πράγματα, κατά βάθος μένουν πάντα ίδια. Κατά τον σχεδιασμό των διαφημιστικών προσπαθειών σας, έχετε υπόψη ότι οι δύο τύποι ταξιδιωτών διαθέτουν κοινά κίνητρα, με εξαίρεση την προτίμηση των Millennials σε συναρπαστικές εμπειρίες.

διαβάστε ακόμα

«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ