Tripadvisor: 3 στους 4 ταξιδιώτες επηρεάζονται από τις κριτικές για άριστη εξυπηρέτηση

30-09-14 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Οι κριτικές που αναφέρουν άριστη εξυπηρέτηση συχνά επηρεάζουν τους ταξιδιώτες όταν έρχεται η στιγμή της κράτησης.

Σε αυτό το συμπέρασμα καταλήγει έρευνα της Tripadvisor που πραγματοποιήθηκε τον Αύγουστο με δείγμα 12.659 ερωτηθέντες και δημοσιοποιεί σήμερα το Tornosnews.gr

Στην ερώτηση όταν αναζητάτε καταλύματα, η επιλογή ξενοδοχείου που θα κάνετε επηρεάζεται από τις κριτικές που αναφέρουν άριστη εξυπηρέτηση το 30% απάντησε πάντα και το 47% συχνά.

Αυτό σημαίνει ότι το 77% των ταξιδιωτών σε παγκόσμιο επίπεδο δίνουν έμφαση στην παροχή άριστης εξυπηρέτησης.

Από τους ταξιδιώτες που ρωτήθηκαν, εκείνοι από τη νοτιοανατολική Ασία και τη Νέα Ζηλανδία επηρεάζονται περισσότερο από τις κριτικές που αναφέρουν άριστη εξυπηρέτηση.

Η παροχή άριστης εξυπηρέτησης αποτελεί σημαντική προτεραιότητα, είτε οι ταξιδιώτες έρχονται από μία γειτονική πόλη είτε από κάποιο μακρινό μέρος του κόσμου.

Με βάση την έρευνα το TripAdvisor δίνει συμβουλές προς ιδιοκτήτες καταλυμάτων πως μπορούν να αναδείξουν και να κοινοποιήσουν τη δέσμευση για μία ιδιαίτερη φιλοξενία. Οι συμβουλές έχουν ως εξής:

1. Προσφέρετε φανταστικές εμπειρίες

Μη βασίζεστε απλά στη θέα του ωκεανού ή στα άνετα λευκά είδη. Η άριστη εξυπηρέτηση είναι αυτό που κάνετε, όχι αυτό που έχετε. Ο σκοπός είναι να προβλέπεις και να καλύπτεις τις ανάγκες των πελατών με τρόπο βολικό γι’ αυτούς. Ανάλογα με την κατάσταση, αυτό θα μπορούσε να σημαίνει την υιοθέτηση μιας αυστηρής νοοτροπίας (όπως για παράδειγμα, ότι όλες οι παραγγελίες υπηρεσίας δωματίου πρέπει να εκτελούνται μέσα σε 25 λεπτά) ή μιας πιο ανοιχτής τακτικής (όπως για παράδειγμα, να ρωτάς τον εαυτό σου πώς θα διαχειριζόσουν ένα αίτημα ή πρόβλημα αν πελάτης ήταν η μητέρα σου). 

 2. Λάβετε περισσότερες κριτικές

Όσοι περισσότεροι πελάτες γράφουν κριτικές για την επιχείρησή σας, τόσες περισσότερες πιθανές ευκαιρίες θα έχετε για διθυραμβικές αναφορές στην άριστη εξυπηρέτηση που παρέχετε. Ωστόσο, γνωρίζουμε ότι είτε διαθέτετε ένα B&B 5 δωματίων ή ένα θέρετρο 600 δωματίων, είναι δύσκολο να βρείτε τον χρόνο να ζητήσετε από τους πρόσφατους πελάτες να γράψουν μία κριτική. To TripAdvisor δημιούργησε την Εξπρές Κριτική, ένα δωρεάν εργαλείο που απλοποιεί την αποστολή ενός email αιτήματος για υποβολή κριτικής στο TripAdvisor σε έως και 1.000 πρόσφατους πελάτες συγχρόνως.  

 3. Επωφεληθείτε από αυτές τις κριτικές

Καθώς συγκεντρώνετε περισσότερες θετικές κριτικές, προωθήστε τις για να εντυπωσιάσετε πιθανούς πελάτες. Τα δωρεάν widget από το TripAdvisor επιτρέπουν την εμφάνιση των τελευταίων κριτικών ή της βαθμολογίας σας στον ιστότοπό σας. Επίσης, η απάντησή σας στις κριτικές που λαμβάνετε– θετικές ή αρνητικές – δείχνει περαιτέρω ότι εκτιμάτε τη γνώμη των πελατών και προσφέρετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Απαντήστε στα θετικά σχόλια με ένα ειλικρινές ευχαριστώ – μπορείτε επίσης να μοιραστείτε επιπλέον λεπτομέρειες σχετικά με αυτή την υπηρεσία, ή να αναφέρετε άλλα σχετικά πράγματα. Στα αρνητικά σχόλια, πείτε πώς θα επιλύσετε το πρόβλημα για να καθησυχάσετε τους μελλοντικούς πελάτες που θα διαβάσουν την κριτική και την απάντηση.

4. Αναλάβετε δράση με βάση τα νέα σχόλια

Η απάντηση σε μία κριτική δεν είναι αρκετή. Για να ολοκληρωθεί ο κύκλος, χρειάζεται να αναλύσετε, να μοιραστείτε και να δουλέψετε τα σχόλια με την ομάδα σας, ώστε να αναλάβετε δράση. Για παράδειγμα, αν εντοπίσετε μία διθυραμβική κριτική που αναφέρει ότι κάποιος από το προσωπικό καθαρισμού άφησε μια ζεστή, προσωπική πινελιά μετά τον καθαρισμό του δωματίου, αναφέρετε αυτό το σχόλιο σε όλο το προσωπικό. Διαφορετικά, αν εντοπίσετε μία τάση στην εξυπηρέτηση που προκαλεί δυσάρεστες κριτικές, απευθυνθείτε στο σχετικό μέλος του προσωπικού και τροποποιήστε ανάλογα την εκπαίδευση.

διαβάστε ακόμα

Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη