Την πιθανότητα εκποίησης της επιχειρηματικής της μονάδας lastminute.com, γνωστοποίησε σε ανακοίνωσή της η Sabre, προκειμένου να μπορέσει να «επικεντρωθεί στις βασικές επιχειρήσεις της ως ο κορυφαίος πάροχος τεχνολογίας στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία».
Το lastminute.com αποτελεί ένα από τα κορυφαία ευρωπαϊκά site για πωλήσεις εισιτηρίων ταξιδίων αναψυχής και το brand του είναι αναγνωρίσιμο στην συντριπτική πλειονότητα των ευρωπαίων καταναλωτών.
«Η lastminute.com, ως μέρος της Sabre, βελτίωσε σε σημαντικό βαθμό την τεχνολογία και τις επιχειρήσεις της και τώρα είναι στην ιδανική θέση για να ξεκλειδώσει όλες τις δυνατότητες ανάπτυξης και κερδών της», δήλωσε ο πρόεδρος της Sabre, Tom Klein. Πράγματι, μέχρι τώρα, στο site προστέθηκαν νέα προϊόντα, όπως τα Top Secret Hotels, αποκλειστικά πακέτα διακοπών στη Γαλλία και μια μοναδική προσφορά lifestyle στο Ην. Βασίλειο.
Μέσα στην τελευταία δεκαετία, η lastminute.com έχει γίνει αδιαφιλονίκητη πρωταθλήτρια στις αυθόρμητες ταξιδιωτικές εμπειρίες. Σε πρόσφατη έρευνα που διεξήγαγε η ίδια το 2013, βρέθηκε ότι περισσότερες από τις μισές σύντομες αποδράσεις και διακοπές στο Ην. Βασίλειο και περισσότερα από το ένα τρίτο τέτοιων ταξιδίων Βρετανών, πραγματοποιήθηκαν μέσα σε 21 ημέρες από την ημερομηνία κράτησης.
«Έχουμε ξεκάθαρη στρατηγική και πρόθεση να είμαστε πρωταθλητές στα ταξίδια αναψυχής της τελευταίας στιγμής και είμαι ικανοποιημένος που μπορώ να πω ότι κανείς δεν γνωρίζει τα ταξίδια τελευταίας στιγμής όπως τα γνωρίζουμε εμείς», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της lastminute.com, Matthew Crummack.
«Με περισσότερους από 6 εκατ. βρετανούς που κάνουν χρήση κινητών τηλεφώνων στη διαδικασία κράτησης, καταγράφουμε σημαντική άνοδο επισκεψιμότητας και κρατήσεων» δηλώνει ο ίδιος, επισημαίνοντας για το site, ότι «είναι σαν να κατασκευάστηκε για τα κινητά».