Το ψηφιακό μάρκετινγκ πιο αποτελεσματικό στη διάρκεια της πανδημίας

26-11-21 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η ψηφιακή τεχνολογία εξυπηρέτησε τον τουριστικό κλάδο πιο αποτελεσματικά από τις παραδοσιακές οδούς, σύμφωνα με την έρευνα WTM Industry Report που δημοσιεύθηκε από την WTM London και την Travel Forward.

Στην έρευνα συμμετείχαν περίπου 700 ανώτερα στελέχη από όλο τον κόσμο, από τα οποία ζητήθηκε να κατατάξουν την αποτελεσματικότητα μιας σειράς τεχνολογιών, διαύλων διανομής και επικοινωνίας.  Σχεδόν οι μισοί ερωτηθέντες (47%) ανέφεραν μεταξύ άλλων ότι οι δίαυλοι του ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, η πληρωμένη αναζήτηση και το μάρκετινγκ μέσω email ήταν πολύ αποτελεσματικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με ένα επιπλέον 30% να τα περιγράφει ως αρκετά αποτελεσματικά. Μόνο το 6% τα χαρακτήρισε αναποτελεσματικά.

Διαβάστε τη συνέχεια στο xenianews.gr

διαβάστε ακόμα

Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός