To πρώτο δοκιμαστικό για τη λειτουργία της νέας τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας, που θα επιτρέψει στους πελάτες του να βιώσουν μια εικονική περιήγηση 360 μοιρών σε ένα από τα resort Sentido, λανσάρει ο μεγάλος τουρ οπερέιτορ Thomas Cook. Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της τουριστικής βιομηχανίας που δοκιμάζεται στην πράξη τόσο προχωρημένη τεχνολογία, η οποία «συμπληρώνει» την περιήγηση 360 μοιρών με αρώματα και εξαιρετικό, ρεαλιστικό, ήχο.
Η περιήγηση μπορεί να γίνει στο νέο Concept Store της εταιρίας στο εμπορικό κέντρο Bluewater του Kent. Κατά την ψηφιακή περιήγηση, η τεχνολογία της οποίας χρησιμοποιείται και για να αναδείξει την εμπειρία αεροπορικού ταξιδίου με την Thomas Cook, οι πελάτες λαμβάνουν μια ρυθμιζόμενη, τρισδιάστατη οθόνη εικονικής πραγματικότητας, η οποία διαθέτει ευρύ πεδίο προβολής. Παράλληλα, από αυτήν αναδύονται μυρωδιές και διαθέτει πολύ καλό ήχο.
«Σκοπεύουμε να συνεχίσουμε τις δοκιμές για να εντοπίσουμε τον τρόπο με τον οποίο θα εντάξουμε καινοτόμο περιεχόμενο στην εικονική εμπειρία που προορίζεται για τους ευρωπαίους πελάτες μας», δήλωσε ο πρόεδρος της Συμβουλευτικής Επιτροπής Ψηφιακών Τεχνολογιών της Thomas Cook, John Straw.
Στο άμεσο μέλλον, και μέχρι το τέλος του έτους, ο τουρ οπερέιτορ σχεδιάζει να επεκτείνει τις εικονικές περιηγήσεις εκτός Ευρώπης, στη Νέα Υόρκη, στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας του με την BrandUSA που προωθεί προϊόντα 'Great Outdoors' στην Αμερική αλλά και τις πτήσεις της Thomas Cook και πακέτα διακοπών στη Ν. Υόρκη.
Το νέο κατάστημα της Thomas Cook