Θεαματικές αποδόσεις από την OVERRON στις καμπάνιες GOOGLE ADS εν μέσω COVID-19

15-07-20 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Καθώς οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού προσπαθούν να βρουν τις ισορροπίες τους στη δύσκολη περίοδο που διανύουμε, με τις δυσμενείς επιπτώσεις του COVID-19 να διαφαίνονται πλέον και στην οικονομία, η άμεση—αλλά και σε βάθος χρόνου—επένδυση σε μια digital στρατηγική με στοχευμένες Google Ads καμπάνιες είναι πλέον επιτακτική. 

Η OVERRON αξιοποιώντας την 15ετή εμπειρία της στο χώρο του τουρισμού, με περισσότερα από  400 ξενοδοχεία σε 8 χώρες, έρχεται να αποδείξει, για ακόμη μια φορά, πως ακόμα και στις πιο δύσκολες και ακραίες συνθήκες, εφαρμόζοντας έξυπνα σχεδιασμένες στρατηγικές με εμπεριστατωμένη ανάλυση των στατιστικών στοιχείων και των τάσεων ανά εβδομάδα, μπορούν να επιτευχθούν θεαματικά αποτελέσματα. 

Μέσα στον Ιούνιο, έναν εξαιρετικά δύσκολο μήνα για τις κρατήσεις σε πανελλαδικό επίπεδο, η OVERRON κατάφερε να επιτύχει εντυπωσιακά αποτελέσματα για τους πελάτες της. Σε πολλές περιπτώσεις τα αποτελέσματα είναι ενάντια σε κάθε δυσοίωνη πρόβλεψη σχετικά με την δυναμική του προορισμού.

Μάλιστα σε  πολλές καμπάνιες Google Ads, η σχέση της δαπάνης προς τις μετρήσιμες κρατήσεις που ήρθαν μέσω της καμπάνιας, ουσιαστικά δηλαδή η αναγωγή του κόστους σε ποσοστό προμήθειας είναι θεαματική χαμηλή ακόμα και κάτω του 4%.

Με βάση την μέτρηση ROAS (Return on Advertising Spend) η Overron απέφερε αναλογίες από 30:1 μέχρι και 70:1 με πολλές καμπάνιες να σημειώνουν ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία από πέρσι (βάσει ROAS).

Εξαιρετικά νούμερα σε μια τόσο δύσκολη περίοδο, γεμάτη προκλήσεις αναλογιζόμενοι και  ότι μια καμπάνια θεωρείται επιτυχημένη όταν το ROAS είναι μεγαλύτερο από 8:1! 

Ενδεικτικά αναφέρουμε μερικά αποτελέσματα καμπάνιας Google Ads για τον μήνα Ιούνιο https://360hotelmarketing.com/successful-results/

Ξενοδοχεία που τρέχουν παράλληλα επιθετικές ενέργειες στα Social Media με δυναμική ανάπτυξη followers στο Instagram, έχουν βοηθηθεί σημαντικά και η συνολική δυναμική έχει αποτυπωθεί και στις απευθείας κρατήσεις.

Έχοντας ως στόχο την πρόβλεψη της ροής των online κρατήσεων σε πανελλαδικό επίπεδο, η OVERRON δημιούργησε μια σελίδα παρακολούθησης της εξέλιξης των online κρατήσεων σε εβδομαδιαία βάση, μέσω ανάπτυξης εφαρμογών στατιστικής ανάλυσης, τα οποία παρέχουν τα εξής στατιστικά στοιχεία:

Η καινοτόμα πρωτοβουλία έχει βοηθήσει — και συνεχίζει να βοηθάει — σημαντικά στις αποφάσεις των ενεργειών προώθησης, αλλά και στο γενικότερο σχεδιασμό, των ξενοδοχείων – πελατών της. Η εμπειρία, η γνώση και το know-how της OVERRON, την καθιστούν ισχυρό σύμμαχο κάθε ξενοδόχου στις πρωτοφανείς προκλήσεις της εποχής. 

Η OVERRON προσφέροντας εξειδικευμένες υπηρεσίες Digital Marketing σε ξενοδοχεία για περισσότερα από 15 χρόνια, έχει να επιδείξει εντυπωσιακά και απτά αποτελέσματα απόδοσης, πολύ μεγαλύτερα του μέσου όρου των διεθνών στατιστικών

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Overron μπορείτε να βρείτε εδώ  

 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι