Στην παρουσίαση ενός σύγχρονου εργαλείου που δίνει την δυνατότητα στους επαγγελματίες του τουρισμού να παρέχουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στους πελάτες τους, του Selling Platform Connect, προέβη η Amadeus Hellas σε γνωστό κλαμπ της Γλυφάδας.
Την παρουσίαση παρακολούθησαν περισσότερα από 600 στελέχη της τουριστικής και ταξιδιωτικής βιομηχανίας στην Ελλάδα.
Όπως αναφέρθηκε και στην εκδήλωση, το λανσάρισμα του Selling Platform Connect στοχεύει να εφοδιάσει τους συνεργάτες της Amadeus με προηγμένα και προσεκτικά σχεδιασμένα εργαλεία και λύσεις που θα τους επιτρέψουν να υπερέχουν επαγγελματικά, παρέχοντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στους πελάτες τους. Στους προσκεκλημένους παρουσιάστηκε επίσης το Amadeus Hellas Free App, ένα εργαλείο για την ταξιδιωτική βιομηχανία που της επιτρέπει να συμβαδίζει με τα τελευταία νέα και τις εξελίξεις, διαθέσιμο σε IOS και Android.
«Μεταξύ του 2004 και του 2013 η Amadeus επένδυσε 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ στην Έρευνα και Ανάπτυξη (R&D), πράγμα που μας καθιστά, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ένωση, την κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας σε επενδύσεις καινοτομίας στον ταξιδιωτικό και τουριστικό τομέα στην Ευρώπη», είπε η Εύα Καραμάνου, γενική διευθύντρια της Amadeus σε Ελλάδα και Κύπρο και αναπληρώτρια περιφερειακή διευθύντρια Νότιας Ευρώπης.
«Συνεργαζόμαστε στενά με τους πελάτες και τους συνεργάτες μας για να διαμορφώσουμε το μέλλον του ταξιδιού», δήλωσε η κυρία Καραμάνου χειροκροτούμενη από τους εκπροσώπους ταξιδιωτικών πρακτορείων, οργανισμών, αεροπορικών εταιρειών, αεροδρομίων και ξενοδοχείων, οι οποίοι στη συνέχεια αντάλλαξαν εμπειρίες, επευφήμησαν τους τυχερούς που κέρδισαν τις 10 ταμπλέτες τελευταίας τεχνολογίας.