Καινοτόμο ψηφιακό μάρκετινγκ μέσω Facebook από ξενοδοχειακή αλυσίδα της Δανίας

13-12-19 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

H αλυσίδα ξενοδοχείων Zleep Hotels της Δανίας είναι μία από τις πρώτες στον κόσμο, που αποφάσισε να χρησιμοποιήσει ένα καινούριο εργαλείο ψηφιακού μάρκετινγκ το οποίο φιλτράρει εξατομικευμένο περιεχόμενο του Facebook.

Από το 2018 όλοι οι Δανοί χρήστες του Facebook έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν φίλτρα στις ιστορίες τους ή στο Messenger, τα οποία είναι εξαιρετικά δημοφιλή ιδιαίτερα σε νεαρές ηλικίες.

Το Facebook αποφάσισε να κάνει εμπορική χρήση των φίλτρων και σε τεχνική ορολογία η λειτουργία τους αποκαλείται επαυξημένη πραγματικότητα.

Η εταιρία CPC Social η οποία ειδικεύεται στη διαφήμιση στο Facebook, επισημαίνει οτι το φίλτρο αποτελεί μια εξαιρετική δυνατότητα για διαφήμιση και χρησιμοποιείται σοβαρά για προώθηση του brand και των πωλήσεων. 

Τα ξενοδοχεία Zleep, επισημαίνει η εταιρία, θα μπορέσουν έτσι να αυξήσουν την παρουσία του brand τους με διαδραστικό και διασκεδαστικό τρόπο.

Με τα φίλτρα αυτά, οι χρήστες του Facebook μπορούν να δουν προϊόντα απευθείας από το σπίτι τους και μπορούν να δοκιμάσουν γυαλιά ηλίου ή να βάλουν μέικαπ πριν το αγοράσουν, για παράδειγμα.

Το φίλτρο για τα Zleep Hotels, το οποίο ξεκινά σήμερα τη λειτουργία του, δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την CPC Social και την Khora Virtual Reality.

Όπως εξηγεί η κ. Επικεφαλής μάρκετινγκ της αλυσίδας, Bettina Wähling, το Facebook είναι απαραίτητη πλατφόρμα για τη στρατηγική branding της αλυσίδας, και γι’ αυτό επιλέχθηκε η τεχνολογία των φίλτρων σε αυτήν, με στόχο να ενισχυθεί η γνωριμία του κόσμου με το brand. Όποιος χρησιμοποιήσει το φίλτρο θα καταλάβει ότι στα ξενοδοχεία Zleep θα κοιμηθεί καλά το βράδυ και αυτό είναι ένας καλός λόγος για να προβεί σε κράτηση, όπως είπε.

Το προσαρμοσμένο φίλτρο Zleep είναι ήδη διαθέσιμο σε Facebook και Instagram. Η πρόσβαση μέσω του Facebook είναι εφικτή για όσους κοντά σε ένα ξενοδοχείο Zleep. Στο Instagram, το φίλτρο μπορεί να προσεγγιστεί από οποιονδήποτε, ανεξάρτητα από το πού βρίσκεται.

 

διαβάστε ακόμα

BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου
Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα
19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN
Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;
Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο
FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour
Δήμος Αγ.Νικολάου | Κοινή θέση με τους ξενοδόχους κατά των πλωτών αιολικών πάρκων
Δήμος Πολυγύρου: Δυνατότητα ύδρευσης ξενοδοχείου με μία προϋπόθεση
Τρίτο Φεστιβάλ Ρομποτικής και Ευφυών Συστημάτων στην Καλαμάτα
Δήμος Χαλανδρίου: Πρόγραμμα θερινών διακοπών ΚΑΠΗ 2024 - Τα ποσά συμμετοχής με βάση το εισόδημα