Μια νέα καμπάνια στο Instagram λανσάρει το Παγκόσμιο Συμβούλο Τουριαμού και Ταξιδίων World Travel & Tourism Council (WTTC), στην οποία ζητείται από τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό να δημιουργήσουν ένα βίντεο 15 δευτερολέπτων, στο οποίο θα εξηγούν γιατί λατρεύουν να εργάζονται στον κλάδο.
Ένας από τους ηγέτες της βιομηχανίας, ο οποίος ηγείται της καμπάνιας είναι ο διευθύνων σύμβουλος της Hilton Worldwide, Chris Nassetta.
Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του WTTC, η έρευνα αυτή αναδεικνύει πως οι εταιρίες ταξιδίων «χάνουν τα καλύτερα νέα ταλέντα που υπάρχουν ανάμεσα στους αποφοίτους εξαιτίας των αρνητικών αντιλήψεων που έχουν σχετικά με την καριέρα στην τουριστική βιομηχανία».
Στα βίντεο αυτά, ζητείται από τους συμμετέχοντες να απαντήσουν στις ακόλουθες ερωτήσεις:
-Πώς ή γιατί αποφασίσατε να ξεκινήσετε μια καριέρα στον κλάδο των ταξιδίων και του τουρισμού;
-Ποια θα χαρακτηρίζατε ως την πιο ικανοποιητική στιγμή στην καριέρα σας;
-Ποιος σας επηρέασε πιο πολύ στην καριέρα σας;
-Γιατί θα συνηστούσατε σε κάποιον να ακολουθήσει καριέρα στον τουριστικό κλάδο;
-Πώς έχει επηρεάσει/αλλάξει τη ζωή σας η καριέρα σας;
Τα βίντεο πρέπει να «ανέβουν» στο Instagram με tag @WTandTC και hashtag #TourismMatters προκειμένου να δοθεί η ευκαιρία στους συμμετέχοντες να διεκδικήσουν το πρώτο βραβείο των 1.000 δολαρίων, το δεύτερο των 500 δολαρίων και το τρίτο των 250 δολαρίων του Οργανισμού, τα οποία θα απονεμηθούν σε ειδική εκδήλωση.