Οι τρόποι τους οποίους το digital marketing επηρεάζει την εμπειρία κράτησης στα ξενοδοχεία, συζητήθηκαν σε πάνελ του Digi Hotel σήμερα, Κυριακή 24 Νοεμβρίου, στο πλαίσιο της έκθεσης Xenia.
Όπως επισήμανε κ. Κατερίνα Δουζίνα της Krataion Consulting, για να υπολογίσουμε την επίδραση του digital marketing, πρέπει να αναλογιστούμε την εμπειρία ταξιδιώτη, η οποία χωρίζεται σε 5 φάσεις: όνειρο διακοπών, έρευνα, κράτηση και κοινοποίηση.
Για να γίνει επιτυχής προσέλκυση ταξιδιωτών, θα πρέπει να δημιουργηθεί ο χάρτης του customer journey, τόνισε, ώστε να εντοπισθούν οι τρόποι να γίνει πιο ελκυστικό το κατάλυμα από τα υπόλοιπα.
Το 80% των ανθρώπων, κατά την αναζήτηση ταξιδιού δεν γνωρίζουν ούτε ποια αεροπορική εταιρία να επιλέξουν, ούτε το κατάλυμα που επιθυμούν ενώ το 1/3 δεν γνωρίζει καν που θέλει να ταξιδέψει. Επομένως, αυτή είναι η φάση στην οποία τα ξενοδοχεία και το digital marketing θα πρέπει να αδράξουν την ευκαιρία και να παρουσιάσουν στους ταξιδιώτες την εμπειρία που επιθυμεί, η οποία είναι προσωπική και εξατομικευμένη.
Διαβάστε τη συνέχεια στο xenianews.gr