Πώς το digital marketing επηρεάζει την εμπειρία κράτησης

24-11-19 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Οι τρόποι τους οποίους το digital marketing επηρεάζει την εμπειρία κράτησης στα ξενοδοχεία, συζητήθηκαν σε πάνελ του Digi Hotel σήμερα, Κυριακή 24 Νοεμβρίου, στο πλαίσιο της έκθεσης Xenia.

Όπως επισήμανε κ. Κατερίνα Δουζίνα της Krataion Consulting, για να υπολογίσουμε την επίδραση του digital marketing, πρέπει να αναλογιστούμε την εμπειρία ταξιδιώτη, η οποία χωρίζεται σε 5 φάσεις: όνειρο διακοπών, έρευνα, κράτηση και κοινοποίηση.

Για να γίνει επιτυχής προσέλκυση ταξιδιωτών, θα πρέπει να δημιουργηθεί ο χάρτης του customer journey, τόνισε, ώστε να εντοπισθούν οι τρόποι να γίνει πιο ελκυστικό το κατάλυμα από τα υπόλοιπα.

Το 80% των ανθρώπων, κατά την αναζήτηση ταξιδιού δεν γνωρίζουν ούτε ποια αεροπορική εταιρία να επιλέξουν, ούτε το κατάλυμα που επιθυμούν ενώ το 1/3 δεν γνωρίζει καν που θέλει να ταξιδέψει. Επομένως, αυτή είναι η φάση στην οποία τα ξενοδοχεία και το digital marketing θα πρέπει να αδράξουν την ευκαιρία και να παρουσιάσουν στους ταξιδιώτες την εμπειρία που επιθυμεί, η οποία είναι προσωπική και εξατομικευμένη.

Διαβάστε τη συνέχεια στο xenianews.gr

διαβάστε ακόμα

«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ