Trivago: οδηγός για ασφαλή περιήγηση στο διαδίκτυο και "σίγουρες" κρατήσεις

20-05-14 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ιδού ο οδηγός:

1. Διαβάστε σχόλια για το ξενοδοχείο από τους άλλους ταξιδιώτες 

Ποιος δεν θέλει να μείνει σε ένα καλό ξενοδοχείο, όταν έρθει η ώρα για τις διακοπές του. Δεν είναι όμως πάντα εύκολο να πάρετε την αξία των χρημάτων που σκοπεύετε να δαπανήσετε. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να επωφεληθείτε από τις εμπειρίες άλλων ατόμων που ταξίδεψαν εκεί που θέλετε να πάτε και εσείς. Τόσο τις θετικές όσο και τις αρνητικές. Τα σχόλια τους θα σας βοηθήσουν να σχηματίσετε μια καλύτερη εικόνα του ξενοδοχείου. Μπορεί να είναι ο,τιδήποτε, από πληροφορίες για το πρωινό, το γενικό σέρβις ή την κατάσταση του μπάνιου. Εάν το ξενοδοχείο διαθέτει ένα υψηλό αριθμό αξιολογήσεων, η συνολική εκτίμηση δίνει μια αρκετά ακριβή εικόνα. Καταγγελίες ενός ατόμου δεν έχουν σημαντική επίπτωση στις 100 ενθουσιώδεις κριτικές άλλων επισκεπτών. 

2.Σκεφτείτε τι είναι σημαντικό για εσάς 

Βεβαίως, είναι χρήσιμο να διαβάστε  τις εμπειρίες άλλων ατόμων που ταξίδεψαν, αλλά είναι σημαντικό να ταξινομήσετε τις πληροφορίες, με βάση τι είναι σημαντικό για εσάς. Αν κατακρίνουν για παράδειγμα το μπαρ του ξενοδοχείου  και εσείς δεν πρόκειται να πάτε εκεί δεν αποτελεί αυτό ανασταλτικό παράγοντα για την επιλογή σας. Επομένως μια καλή ιδέα είναι να ελέγξετε τις ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις πριν κάνετε την κράτηση. Εάν το ξενοδοχείο δεν διαθέτει τις ανέσεις που θέλετε μπορείτε να αλλάξετε την επιλογή σας. Αν για παράδειγμα ο χώρος του σπα του ξενοδοχείου  αποδεικνύεται ότι είναι απλά μια σάουνα. Επίσης, για πολλούς, το Διαδίκτυο είναι απαραίτητο, και έτσι θα πρέπει να ελέγξετε για πρόσθετα έξοδα σύνδεσης  ή αν  το Διαδίκτυο είναι επίσης διαθέσιμο στο  δωμάτιο. 

3.Ελέγξτε τη θέση και τη διαθεσιμότητα του ξενοδοχείου 

Ψάχνετε για διακοπές με πληθώρα αξιοθέατων ή απόλυτη χαλάρωση στην παραλία, είναι ένα πλεονέκτημα, αν το ξενοδοχείο βρίσκεται κοντά σε εξαιρετικές συγκοινωνιακές συνδέσεις ή σε κοντινή απόσταση με τα πόδια από τη θάλασσα. Λάτρης του σκι; Πόσο κοντά είναι ο ανελκυστήρας. Πρέπει λοιπόν να εξετάστε προσεκτικά την θέση του ξενοδοχείου μέσα από τη σελίδα της κράτησης που διαθέτει σχετικό χάρτη. Επόμενος διπλός έλεγχος  μπορεί να γίνει με τη περιγραφή του ίδιου του ξενοδοχείου. Για παράδειγμα το  κέντρο μιας πόλης όπως η Κωνσταντινούπολη με περισσότερα από 13 εκατομμύρια κατοίκους συχνά ορίζεται με διαφορετικό τρόπο από ό, τι σε άλλες πόλεις. Μία απόσταση που μπορεί να μοιάζει 3 λεπτά με τα πόδια από το κέντρο, μπορεί να αποδειχθεί ότι είναι 3 ώρες. 

4.Φίλτρα 

Όταν ψάχνετε για το ιδανικό ξενοδοχείο σε μια μηχανή αναζήτησης, μπορείτε να φιλτράρετε συχνά τα αποτελέσματα της αναζήτησης σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να περιορίσετε την αναζήτησή σας σε σχέση με τη φήμη του ξενοδοχείου, τις παροχές, τις κατηγορίες των αστέρων, τη τιμή ή τον αριθμό  των διαθέσιμων κλινών. Αν σχεδιάζετε ένα ταξίδι στην Νέα Υόρκη ή το Λονδίνο, θα κατακλυστείτε από  υποδείξεις για την επιλογή  ξενοδοχείου. Προσαρμόστε την αναζήτησή σας ανάλογα με τις ανάγκες σας για να ελαχιστοποιήσετε τον αριθμό των κατάλληλων  ξενοδοχείων. 

5.Σημειώστε τον τύπο του δωματίου 

Δώστε προσοχή στο είδος του δωμάτιο που κρατήσατε. Αν ταξιδεύετε μόνος ή ζευγάρι, θα έχετε διπλό κρεβάτι, δύο μονά κρεβάτια, ή ίσως δύο singles. Θέλετε να κλείσετε σουίτα ή έχετε σφιχτό προϋπολογισμό. Αν ταξιδεύετε σε χαμηλή περίοδο, όταν το ξενοδοχείο δεν είναι γεμάτο, μπορείτε να ζητήσετε από το ξενοδοχείο μια δωρεάν αναβάθμιση. Μην ξεχνάτε ότι τα ξενοδοχεία επιθυμούν να έχουν επαναλαμβανόμενους πελάτες. 

6. Να είστε ενήμεροι για το τι συμπεριλαμβάνεται στην τιμή 

Όλα τα ξενοδοχεία έχουν τη δική τους πρακτική για τις υπηρεσίες που περιλαμβάνονται στην τιμή του δωματίου. Είναι συνετό να ελέγξετε τι προσφέρει το ξενοδοχείο μαζί με τη διαμονή. Για παράδειγμα το Διαδίκτυο και τα διάφορα γεύματα περιλαμβάνονται; Υπάρχει πιστολάκι για τα μαλλιά; Σε ειδικές περιπτώσεις, σαμπουάν, έλαια μπάνιου και σαπούνια επιβαρύνονται με πρόσθετες χρεώσεις. Και μην ξεχνάτε  ότι το mini-bar, σε πολλά ξενοδοχεία έχουν εξαιρετικά υψηλές τιμές. 

7. Μην εστιάζετε πάρα πολύ στα αστέρια 

Ο αριθμός τους είναι σπάνια ο καλύτερος τρόπος για να αξιολογήσει ένα ξενοδοχείο. Τα αστέρια μπορούν να αναφέρουν κάποια  τάξη, αλλά δεν θα πρέπει να αποτελέσει καθοριστικό παράγοντα για τη κράτησή σας. Σε ορισμένες χώρες χρεώνουν επιπλέον φόρους για τα ξενοδοχεία  με πολλά αστέρια, τα οποία ενδέχεται να έχουν αντίκτυπο στην κατηγοριοποίηση. Οι τουρίστες παίρνουν συχνά μια καλύτερη εμπειρία σε αναγνωρισμένο ξενοδοχείο τριών αστέρων, από ένα ανυπόληπτο ξενοδοχείο τεσσάρων αστέρων. Ο συνδυασμός της καλής φήμης και ο αριθμός των αστέρων σας δίνει την καλύτερη βάση για την εξεύρεση του ιδανικού ξενοδοχείου. 

8. Σύγκριση τιμών  

Οι ξενοδοχειακές τιμές μπορεί να διαφέρουν σε μεγάλο βαθμό ανάλογα με τη σελίδα της κράτησης που χρησιμοποιείτε. Ως εκ τούτου, είναι πλεονέκτημα για εσάς να χρησιμοποιείτε ένα site που συγκρίνει πολλά sites για κρατήσεις ξενοδοχείων. Η  Τrivago συγκρίνει πολυάριθμα sites για κρατήσεις ξενοδοχείων, ταξιδιωτικών πρακτόρων και αλυσίδων ξενοδοχείων. Μπορείτε αν συγκρίνετε τις προσφορές,να ταξινομήσετε τα ξενοδοχεία και να βρείτε την καλύτερη τιμή. 

9. Οι ευέλικτες ημερομηνίες μειώνουν την τιμή 

Αν έχετε τη δυνατότητα να είστε λίγο ευέλικτοι με τις ημερομηνίες του ταξιδιού σας, μπορείτε να εξοικονομήσετε πολλά χρήματα. Μια αλλαγή λίγων ημερών μπορεί να μειώσει δραστικά την τιμή. Μερικές φορές μπορείτε να μείνετε ακόμη περισσότερες νύχτες με την ίδια τιμή, αν είστε πρόθυμοι να μετακινήσετε για λίγο τη διαμονή σας. 

10. Επιλέξτε το σωστό προορισμό την κατάλληλη στιγμή 

Τα ξενοδοχεία δεν έχουν σταθερές τιμές, αλλά οι τιμές κυμαίνονται σε μεγάλο βαθμό ανάλογα με την εποχή. Η θερμοκρασία μπορεί να είναι μην είναι η καλύτερη από ό, τι ένα μήνα νωρίτερα, αλλά αν πάτε για διακοπές στην πόλη τον Αύγουστο, αντί του Σεπτεμβρίου ενδέχεται να γλυτώσετε αρκετά χρήματα. Η περίοδος αιχμής ποικίλλει από πόλη σε πόλη, αλλά ένας καλός εμπειρικός κανόνας είναι ότι οι πόλεις είναι συνήθως πιο ακριβές τον Μάιο και τον Ιούνιο καθώς και τον Σεπτέμβριο και  τον Οκτώβριο. Αντίστοιχα, οι διακοπές στην παραλία είναι πιο ακριβές από τον Ιούνιο μέχρι τον Σεπτέμβριο. 

11. Χρήση εφαρμογών 

Εάν χρειάζεστε ένα ξενοδοχείο, όταν είστε ήδη στην πόλη, μια ποικιλία εφαρμογών της αγοράς είναι χρήσιμη. Πολλές μηχανές αναζήτησης ξενοδοχείων έχουν αναπτύξει εφαρμογές που καθιστούν τις ξενοδοχειακές κρατήσεις μέσω του κινητού πολύ εύκολες. 

 

διαβάστε ακόμα

Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο